اسباب بازی بادی

کیسه بوکس بادی کودک مدل دایناسور اینتکس

از {{model.count}}

Intex 44669

تعداد
نوع
350,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

کیسه بوکس بادی کودک مدل دایناسور اینتکس استاندارد ترین محصولی است که دارای دوام و طول عمر می باشد تا با تکیه بر کیفیت و کارایی بتوان آن را در اختیار کودکان برای بازی های مهیج قرار داد. کیسه بوکس بادی دارای طراحی فانتزی است به طوری که رنگبندی متنوع و شاد را تشکیل داده است و می تواند برای کودکان جذاب ترین حالت ممکن را ایجاد سازد. کیسه بوکس بادی محصولی برای تخلیه انرژی کودکان است که وزن کمی دارد و به راحتی بر روی سطح زمین قرار می گیرد و می تواند استاندارد های لازم را داشته باشد. 

خرید کیسه بوکس بادی کودک مدل دایناسور اینتکس ارزاناز این رو محصولی محبوب و منحصر به فرد است که جهت استفاده در خانه و یا در فضای باز انتخاب می شود و می تواند برای کودکان موقعیت دلخواهی باشد که دچار آسیب و خرابی با ضربه های محکم نمی شود. در بخش کف محصول کیسه ای جهت پر شدن از آب وجود دارد که برای ایجاد ایمنی در محصول در نظر گرفته شده است و می توان با وجود آن محصول را بر روی سطح زمین به صورت عمودی قرار داد. به این ترتیب با ضربه زدن به بدنه محصول مجدد به حالت اولیه خود بر می گردد و می تواند مجدد مورد استفاده قرار گیرد. از این رو تمامی استاندارد های لازم را دارد و با طراحی زیبا می توان آن را برای کودکان تهیه کرد. کیسه بوکس بادی دارای بدنه ای مقاوم است و ضخامت زیادی دارد که ابتدا مخزن آب موجود در کف آن پر می شود و سپس بدنه با پمپ باد راه اندازی می گردد. در این صورت راه اندازی به درستی صورت می گیرد و می توان از شرایط به وجود آمده بهره کافی را برد. کسانی که قصد خرید کیسه بوکس بادی کودک مدل دایناسور اینتکس را دارند و به دنبال فروشگاهی معتبر جهت ثبت سفارش می باشند تنها می توانند از طریق مراجعه به نمایندگی اصلی سنتر اینتکس خرید خود را نهایی کنند تا محصولی با قیمت مناسب خریداری شود.

 نوع طرح دار
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 94 سانتی متر
 وزن 600 گرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کفآب
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...