اسباب بازی بادی

کیسه بوکس بادی طرح مرد بدنساز

از {{model.count}}

intex 44672

تعداد
نوع
280,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

کیسه بوکس بادی طرح مرد بدنساز سبب ایجاد تفریحات مهیج برای رده سنی کودک می باشد و دارای استاندارد های لازم می باشد و می توان از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد. این محصول بدنه ای ضخیم دارد که با ضربه زدن به بدنه دچار آسیب نمی شود و می تواند از بروز پارگی نیز در امان باشد. از این رو کودکان می توانند انرژی خود را به بهترین شکل تخلیه نمایند و در نهایت محصولی جذاب و حرفه ای را نیز داشته باشند. این محصول با قیمت مناسب به فروش می رسد تا تمامی علاقه مندان توان خرید آن را داشته باشند و بتوانند به بهترین شکل تفریحات مهیج را برای فرزندان خود رقم بزنند. 

خرید کیسه بوکس بادی طرح مرد بدنساز جدیداین محصول قابلیت استفاده در مکان های مختلف را دارد و دارای بدنه ضخیم و مقاوم می باشد. تنها با برخورد اشیاء تیز به بدنه دچار آسیب می شود که در بیش تر مواقع با چسب و وصله تعمیرات محصولات بادی قابلیت ترمیم شدن دارد و می توان مجدد از محصول استفاده کرد. در نتیجه گزینه ای کاربردی و خاص می باشد که با سازگاری زیاد که شامل بدنه مقاوم و ضخیم می باشد در اختیار افراد است و می تواند برای آن ها ایجاد کارایی دلخواه کند. این محصول رنگبندی متنوع نیز دارد که رنگ آن به محیط پس داده نمی شود و می تواند ظاهری ثابت در زمان استفاده طولانی مدت داشته باشد و برای افراد رضایتبخش باشد. در نتیجه خریدی به صرفه می باشد که افراد می توانند به عنوان هدیه دادن به فرزندان خود آن را خریداری کنند و تایم زیادی را به جهت تخلیه انرژی آن ها ایجاد سازند. چنانچه به دنبال خرید کیسه بوکس بادی طرح مرد بدنساز می باشید پیشنهاد می شود که از طریق نمایندگی سنتر اینتکس اقدام کنید و به ورود به فروشگاه و مشاهده دسته بندی اسباب بازی های بادی خرید خود را وارد سبد خرید کرده و آن را ثبت نمایید.

 نوع طرح دار
 قطر 74 سانتی متر
 ارتفاع 94 سانتی متر
 وزن 100 گرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کف آب
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...