اسباب بازی بادی

عروسک بادی اینتکس مدل اردک

از {{model.count}}

intex 58590 duck

تعداد
نوع
140,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

عروسک بادی اینتکس مدل اردک از سری محصولات برند و اصل می باشد که ساخت شرکت اینتکس است و می تواند مزیت های زیادی را رقم بزند. این محصول جهت سرگرمی کودکان تولید شده است که دارای قیمت مناسب نیز می باشد تا تمامی علاقه مندان قادر به انتخاب و خرید آن باشند و توان خرید آن را نیز داشته باشند. با این وجود است که گزینه ای مناسب برای مسافرت و گردش نیز می باشد و می توان از آن در محیط های آبی استفاده کرد. در زمان رفتن به حمام نیز این محصول می تواند جزو اسباب سرگرم کننده کودکان باشد و برای آن ها بهترین موقعیت را ایجاد کند. به این ترتیب در محیط های آبی استفاده می شود و می توان از آن بهره کافی را برد و توانست ساعات خوشی را کسب کرد.

خرید عروسک بادی اینتکس مدل اردک ارزان این محصول دارای رنگبندی جذاب نیز می باشد که محبوبیت زیادی برای افراد دارد و برای کودکان لذت حضور در محیط های آبی و یا خشکی را ایجاد می کند. عروسک بادی با استفاده از پمپ باد دستی و ساده راه اندازی می شود و نحوه راه اندازی آن ساده است. در کم ترین زمان نیز این امر میسر می شود و می توان از محصولی دلخواه استفاده کرد. عروسک بادی دارای وزن کم و قابلیت حمل آسان می باشد و برای به همراه داشتن در مسافرت و گردش نیز آماده بوده است. در نتیجه در ساک افراد جای می گیرد و می توان از وجود آن لذت برد. در صورتی که بدنه دچار آسیب نشود که شامل سوراخ شدگی و باز شدن درز های بدنه می باشد می توان از آن در طول سال های زیاد استفاده کرد و بهره برداری کرد و توانست موقعیت دلخواهی را کسب نمود. بدنه ضخامت زیادی دارد و در اثر فشار زیاد و استفاده طولانی مدت در محیط های آبی دچار خرابی نمی شود و دارای سازگاری با عوامل مختلف می باشد. چنانچه تمایل به خرید عروسک بادی اینتکس مدل اردک دارید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع بادی
 طول22 سانتی متر
 عرض 18 سانتی متر
 طرح محصول اردک
 جنس پلاستیک PVC نرم
 وزن 50 گرم
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...