اسباب بازی بادی

عروسک بادی اینتکس مدل دلفین

از {{model.count}}

intex 58590 dolphin

تعداد
نوع
140,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

عروسک بادی اینتکس مدل دلفین انعطاف زیادی برای استفاده رده سنی کودک دارد و به عنوان یک محصول منحصر به فرد برای حضور در محیط های مختلف می باشد که کودکان استفاده در حمام و محیط های آبی را ترجیح می دهند. این محصول بی نظیر که ساخته شده توسط شرکت اینتکس می باشد دارای بدنه ای ضخیم است که با ضخامت خود طول عمر بالا را ایجاد کرده است تا با خیالی آسوده از نظر کیفیت و دوام و طول عمر بتوان نسبت به داشتن آن اقدام کرد و از آن بهره برداری کرد. 

خرید عروسک بادی اینتکس مدل دلفین جدیداین محصول بدنه ای ضد آب دارد که در این صورت در محیط های آبی استفاده می شود و شرایط بازی کودکان در چنین فضایی را ایجاد می کند. اما با آسیب رسیدن به بدنه طول عمر آن دچار مشکل می شود و بدنه ضد آب از بین می رود و باد داخل آن به بیرون نشت داده می شود و در نهایت آب به داخل بدنه نفوذ می کند. به این ترتیب استفاده از محصول دچار مشکل می شود و نمی توان با شرایط دلخواه افراد سازگاری داشته باشد. در نتیجه برای کودکان بهترین اسباب بازی بادی به حساب می آید که با قیمت مناسب خریداری می شود و تمامی کسانی که تمایل به داشتن آن دارند می توانند با پرداخت هزینه کم نسبت به خرید محصول اقدام نمایند. این عروسک بادی طراحی سه بعدی دارد و از استحکام بالا برخوردار می باشد. در مسافرت و گردش نیز می توان از این محصول بهره برداری کرد و توانست ساعات خوشی را برای کودکان رقم زد که با داشتن ضخامت در بدنه و وجود رنگبندی خاص و زیبا و داشتن طراحی به خصوص رضایت آن ها را جلب می کند. عروسک بادی دارای قابلیت حمل آسان می باشد که در این صورت در مسافرت و گردش همراه افراد می باشد و می تواند در صورت رسیدن به موقعیت مناسب استفاده شود. خرید عروسک بادی اینتکس مدل دلفین تنها از نمایندگی سنتر اینتکس انجام می شود.

 نوع بادی
 طول 33 سانتی متر
 عرض 21 سانتی متر
 طرح محصول دلفین
 جنس پلاستیک PVC نرم
 وزن 50 گرم
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...