اسباب بازی بادی

توپ بادی کودک اینتکس مدل انیمیشن ماشین ها

از {{model.count}}

intex 58053NP

تعداد
نوع
220,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

توپ بادی کودک اینتکس مدل انیمیشن ماشین ها بهترین گزینه برای تفریحات رده سنی کودک است که ابعاد مناسبی دارد و به راحتی توسط آن ها استفاده می شود. علاوه بر کودک بزرگسال نیز به همراه آن ها قادر به تفریح می باشد و می توانند بازی های مهیج را با یکدیگر تجربه کنند. این محصول وزن کمی دارد و قابلیت حمل آسان دارد. به طوری که می توان به راحتی در مسافرت و گردش نیز آن را به همراه داشت و از داشتن آن لذت برد. این محصول به راحتی نیز راه اندازی می گردد و فضای کمی را نیز اشغال می کند و می تواند در کم ترین زمان آماده استفاده شد شود. 

خرید توپ بادی کودک اینتکس مدل انیمیشن ماشین ها ارزانطرح های چاپی و زیبایی که بر روی بدنه وجود دارد جذابیت آن را زیاد کرده است و مورد توجه کودکان قرار گرفته است. چرا که از طرح محبوب انیمیشن ماشین ها برخوردار می باشد که تمامی کودکان تمایل به داشتن آن دارند و قصد داشتن آن را نیز خواهند داشت. به این ترتیب طرح های چاپی با قابلیت ثابت ماندن و بدون پس دادن رنگ به محیط همواره قادر به ایجاد زیبایی و جذابیت می باشد و در گذر زمان و قرار گیری در معرض تابش خورشید و محیط های آبی دچار مشکل نمی شود. از این رو می توان با خیالی آسوده خرید آن را انجام داد و در زمان مسافرت و گردش از داشتن آن بهره برداری کرد. این محصول به وسیله یک پمپ باد دستی و ساده نیز راه اندازی می شود و اماده استفاده می گردد و زمان کمی را به خود اختصاص می دهد و می تواند ساعات شادی را برای کودکان رقم بزند. در این صورت محصولی سازگار با محیط است که شادی و نشاط را رقم می زند و می تواند با قیمت مناسب بیش ترین میزان کارایی را ایجاد سازد. کسانی که به دنبال خرید توپ بادی کودک اینتکس مدل انیمیشن ماشین ها با قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشند می توانند به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کنند.

نوع گرد
 قطر 61 سانتی متر
قابلیت استفاده در آب دارد
 وزن 130 گرم
 جنس وینیل
 رده سنی بالای دو سال
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...