اسباب بازی بادی

کیسه بوکس بادی بست وی مدل مرد مبارز

از {{model.count}}

bestway 52288

تعداد
نوع
390,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

کیسه بوکس بادی بست وی مدل مرد مبارز جدید ترین طرح ارائه شده توسط شرکت بست وی می باشد که دارای طراحی بی عیب و نقص است و به دلیل داشتن طرح زیبای مرد مبارز می توان با خیالی آسوده از وجود آن بهره برداری کرد. کیسه بوکس بادی دارای بدنه ای ضخیم می باشد که قابلیت غیر قابل نفوذ بودن نسبت به آب و رطوبت را دارد و می تواند در محیط های مرطوب نیز استفاده شود. در بخش کف بدنه مخزن آبی قرار دارد که با آب پر می شود و بخش کف را سنگین می کند تا در نهایت با باد کردن بدنه بتوان محصول را بر روی سطح زمین قرار داد و تعادل آن را حفظ کرد.

خرید کیسه بوکس بادی بست وی مدل مرد مبارز ارزان زمانی که افراد این قسمت را خالی نگه می دارند محصول شبیه به یک شناور بادی می شود که به صورت افقی بر روی سطح آب قرار می گیرد و کودکان با قرار گیری بر روی آن می توانند شرایط خوبی را تجربه نمایند. به این ترتیب هم می توان از آن به صورت شناور استفاده کرد و هم به عنوان یک کیسه بوکس بادی منحصر به فرد برای کودکان در نظر گرفته می شود که می تواند استاندارد ترین حالت ممکن را ایجاد کند و در نهایت بهترین اوقات را برای تفریحات مهیج کودکان رقم بزند. این محصول در مسافرت و گردش نیز کاربرد دارد و به راحتی حمل و جا به جا می شود. اما به طور کلی بهترین کاربرد را در داخل اتاق خواب کودکان دارد تا بتوانند انرژی خود را به بهترین شکل تخلیه نمایند و در نهایت ساعات خوشی را سپری کنند. این محصول از رنگ های متنوع تشکیل شده است که توجه افراد را به خود جلب کرده است و می تواند ظاهری ثابت و بدون تغییر داشته باشد و برای استفاده در طی سال های زیاد کاربرد داشته باشد. کسانی که تمایل به داشتن کیسه بوکس بادی بست وی مدل مرد مبارز دارند تنها می توانند از طریق نمایندگی سنتر اینتکس اقدام کرده و خرید خود را نهایی سازند.

 نوع طرح دار
 قطر 74 سانتی متر
 ارتفاع 102 سانتی متر
 وزن 650 گرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کف آب
 شرکت تولید کننده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...