اسباب بازی بادی

توپ بادی کودک اینتکس مدل شش پر رنگی

از {{model.count}}

intex 59030

تعداد
نوع
120,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

توپ بادی کودک اینتکس مدل شش پر رنگی از سری محصولات برند و اصل می باشد که برای داشتن تفریحات مهیج از آن استفاده می شود و می توان برای کودکان ایجاد جنب و جوش کرد. این محصول وزن کمی دارد و با قابلیت راه اندازی آسان به کمک یک پمپ باد دستی ساده می توان آن را برای مسافرت و گردش به همراه داشت و در زمان رسیدن به مکان مورد نظر نسبت به استفاده از محصول اقدام کرد و از آن بهره برداری نمود. توپ بادی محصولی سازگار با کودکان است و بدون پلیسه و زاویه می باشد و سطح صافی دارد که شفافیت زیادی نیز دارا می باشد و می تواند ظاهری منحصر به فرد و جذاب باشد. در نتیجه این محصول فروش بالایی دارد و جزو محبوب ترین محصولات در دسته بندی محصولات اینتکس می باشد و می توان با قیمت بسیار مناسب آن را مورد خریداری قرار داد. 

خرید توپ بادی کودک اینتکس مدل شش پر رنگی ارزانتوپ بادی کودک مد نظر رنگبندی شادی نیز دارد و زیبایی چشمگیری را ایجاد کرده است که تمامی کودکان با مشاهده آن می توانند خرید آن را انجام دهند. خرید این محصول خریدی به صرفه می باشد که با پرداخت هزینه کم به دست می آید و می توان با خیالی آسوده آن را به عنوان هدیه نیز برای کودکان تهیه کرد و سبب شادی آن ها شد. توپ بادی دارای یک دریچه برای باد شدن می باشد که در ساختار آن وجود دارد و با اتصال به پمپ باد دستی می توان باد مورد نیاز جهت راه اندازی آن را تامین نمود. به این ترتیب توپ بادی منحصر به فرد و باکیفیت می باشد و دارای استاندارد های لازم است و می توان با تکیه بر خصوصیات مفید و مزیت های زیاد آن را برای تمامی کودکان تهیه کرد و موجب شادی و نشاط آن ها در روز های تعطیل شد. کسانی که قصد خرید توپ بادی کودک اینتکس مدل شش پر رنگی را دارند و تمایل به داشتن محصولی باکیفیت و خاص دارند می توانند از فروشگاه سنتر اینتکس خرید خود را انجام دهند.

نوع گرد
 قطر 61 سانتی متر
قابلیت استفاده در آب دارد
 وزن 130 گرم
 جنس وینیل
 رده سنی بالای دو سال
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...