اسباب بازی بادی

توپ بادی طرح جدید بچگانه مدل میوه های استوایی

از {{model.count}}

intex 59040 new

تعداد
نوع
120,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

توپ بادی طرح جدید بچگانه مدل میوه های استوایی به عنوان جدید ترین توپ بادی برای رده سنی کودک تولید شده است که با قطر کوچک در اختیار آن ها می باشد و می تواند تفریحات مهیجی را برای آن ها رقم بزند. این محصول که از طریق دریچه موجود بر روی بدنه و اتصال آن به پمپ باد راه اندازی می شود دارای قابلیت حمل آسان نیز می باشد تا بتوان در زمان رفتن به مسافرت و گردش محصول را به همراه داشت و توانست ساعات خوشی را در موقعیت استاندارد و ایمن سپری کرد. این محصول بدون پلیسه می باشد و سطحی صاف و صیقلی دارد که در این صورت برای رده سنی کودک بهترین اسباب بازی به حساب می آید که با قیمت مناسب و کیفیت بالا و مزیت های ممکن می توان آن را خریداری کرد. 

خرید توپ بادی طرح جدید بچگانه مدل میوه های استوایی ارزانطراحی های موجود بر روی بدنه محصول به گونه ای می باشند که زیبایی زیادی را ایجاد کرده است و دارای طرح های فانتزی بوده است تا توجه کودکان را به خود جلب کرده و متناسب با روحیات آن ها باشد. به این ترتیب تمایل به داشتن آن دارند و می توانند در طی سال های زیاد از این محصول بی نظیر استفاده کرده و در محیط های آبی نیز از وجود آن بهره مند شوند. توپ بادی وزن کمی دارد و از آن جایی که دارای بدنه توخالی و منحصر به فرد می باشد می توان آن را به راحتی حمل و جا به جا کرد و همچنین مورد استفاده آسان قرار داد تا در اوقات فراغت کودکان بهترین شرایط را برای سپری کردن ایجاد نمود. رنگ بدنه بدون پس دادن به محیط می باشد و می تواند ظاهری ثابت در طی سال های زیاد داشته باشد تا افراد از این محصول در مسافرت و گردش و حتی حضور در خانه نیز بهره برداری کنند و لذت ببرند. به جهت انتخاب و خرید توپ بادی طرح جدید بچگانه مدل میوه های استوایی با قیمت مناسب به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کنید و محصول را سفارش دهید.

نوع گرد
 قطر 51 سانتی متر
قابلیت استفاده در آب دارد
 وزن 100 گرم
 جنس وینیل
 رده سنی بالای دو سال
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...