اسباب بازی بادی

سرسره بادی بزرگ تفریحی اینتکس جدید

از {{model.count}}

intex 56167

تعداد
نوع
9,700,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

سرسره بادی بزرگ تفریحی اینتکس جدید مجموعه ای حرفه ای و بی نظیر برای رضایت مخاطب می باشد که طراحی استانداردی دارد. به طوری که با خرید آن می توان در طی سال های زیاد بهترین اوقات را کسب کرد و تفریحات مهیج آبی در فصول گرم سال را به دست آورد. به این ترتیب این محصول پر فروش و محبوب می باشد که کاربرد زیادی دارد و افراد زیادی نیز تمایل به داشتن آن دارند و می توانند نسبت به استفاده از آن اقدام نمایند. این محصول دارای قیمت مناسب می باشد و به دلیل اورجینال بودن می تواند خریدی به صرفه را ایجاد کند. 

خرید سرسره بادی بزرگ تفریحی اینتکس جدید ارزانهمچنین دارای رنگبندی متنوع نیز می باشد که میزان محبوبیت آن را دو چندان کرده است و می تواند توجه عده زیادی را به خود جلب کند. با این وجود است که می توان خرید آن را انجام داد و در محیطی بزرگ نسبت به راه اندازی آن اقدام کرد. در این مجموعه بادی تشک بادی روی آب نیز وجود دارد که مدل تخته شنا می باشد. این محصولات سبب لذت بردن از اوقات فراغت می شوند و می تواند حضور در محیط های آبی را میسر سازد و آسان تر کند و سبب تشکیل بازی های مهیج با تحرک زیاد شود. از این رو خرید آن به تمامی علاقه مندان به داشتن تفریحات مهیج توصیه می شود که می توانند ساعات خوشی را سپری کنند و در طی سال های زیاد این محصول را داشته باشند. از این محصول در مسافرت و گردش نیز استفاده می شود. چرا که بدنه در حالت خالی بودن از باد به صورت تاشو در می آید و می تواند ابعاد کمی داشته باشد و به صورت کم جا برای حمل و جا به جایی در مسافرت و گردش آماده می گردد. در نتیجه میزان کاربرد محصول و کارکرد آن زیاد است و افراد می توانند بهترین روز های تابستان را با آن سپری کنند. انتخاب و خرید سرسره بادی بزرگ تفریحی اینتکس جدید با قیمت مناسب از فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

 نوع خانگی ، تفریحی
 طول 561 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 99 سانتی متر
 ضخامت بدنه 0.40 میلی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم مات
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
سنین مورد استفاده بالای 6 سال
 وزن 12.5 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب کودکان
 دارای شیب بالا
 دارای دو تشک مخصوص سرسره
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...