اسباب بازی بادی

عروسک بادی اینتکس مدل فلامینگو

از {{model.count}}

intex 58590 flamingo

تعداد
نوع
140,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

عروسک بادی اینتکس مدل فلامینگو محصولی برای سرگرم کردن کودکان در رده سنی مختلف است که به صورت کمجا و منحصر به فرد در اختیار افراد می باشد و می توان با خیالی آسوده نسبت به استفاده کردن از آن اقدام کرد. این محصول هم برای مسافرت و گردش مناسب است و هم در منزل و به صورت روزمره برای کودکان کاربرد دارد. به همین خاطر است که با داشتن بدنه بادی و توخالی مزیت های زیاد را ایجاد می کند و می توان با تکیه بر این مزیت ها نسبت به خرید آن اقدام کرد. عروسک بادی محصولی برای استفاده در محیط های آبی نیز می باشد. به طوری که کودکان در زمان حمام رفتن نیز می توانند از آن استفاده کنند. 

خرید عروسک بادی اینتکس مدل فلامینگو جدیدهمچنین برای استفاده در بین سایر اسباب بازی های خود نیز کاربرد دارد و مورد بهره برداری قرار می گیرد. این محصول نباید دچار سوراخ شدگی و پارگی شود تا استفاده از آن برقرار باشد. چرا که با وجود سوراخ شدگی و پارگی آب به داخل بدنه وارد می شود و مزیت های خود را از دست می دهد و با نشت باد داخل آن به بیرون از محیط دیگر قابلیت استفاده شدن ندارد و نمی توان از آن استفاده کرد. این محصول با داشتن بدنه توخالی که تنها از مقدار کمی باد پر می شود می تواند کارکرد آسانی داشته باشد و برای افراد مورد بهره برداری قرار گیرد. در زمان رفتن به مسافرت و گردش نیز به راحتی در کیف افراد جای می گیرد و فضای کمی را نیز اشغال می کند. به همین خاطر است که برای رده سنی کودک ساخته شده است و در هر مکانی امکان بهره برداری از این محصول بی نظیر و خاص ایجاد می شود. به جهت انتخاب و خرید عروسک بادی اینتکس مدل فلامینگو با قیمت مناسب و کیفیت بالا تنها می توان به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کرد تا محصول را از دسته بندی مربوط به اسباب بازی های بادی وارد سبد خرید خود نمود و از آن بهره مند شد. 

 نوع بادی
 طول 25 سانتی متر
 عرض 23 سانتی متر
 طرح محصول فلامینگو
 جنس پلاستیک PVC نرم
 وزن 50 گرم
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...