اسباب بازی بادی

توپ بادی طرح جدید بچگانه مدل ماهی

از {{model.count}}

intex intex 59040 new

تعداد
نوع
120,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

توپ بادی طرح جدید بچگانه مدل ماهی از سری محصولات برند و اصل می باشد که با کیفیت بالا و طول عمر زیاد در اختیار افراد است و می تواند برای آن ها مزیت های زیادی را به دنبال داشته باشد. توپ بادی دارای طرح های زیبا بر روی خود است که توانسته توجه کودکان را به خود جلب کند و در نهایت جزو محصولات پر فروش و منحصر به فرد باشد. به طوری که با پرداخت هزینه کم می توانند تفریحات مهیج را رقم بزنند و سبب افزایش میزان جنب و جوش افراد شوند. کودکان به همراه والدین خود و یا دوستان می توانند از این توپ بادی به جهت بازی های مختلف استفاده کنند و ساعات خوشی را کسب نمایند و در نهایت بتوانند بهترین اوقات فراغت را داشته باشند. توپ بادی سبک و قابل حمل است و می توان آن را به راحتی در مسافرت و گردش با خود به همراه داشت و توانست در زمان رسیدن به محیط مد نظر نسبت به راه اندازی آن اقدام کرد. 

خرید توپ بادی طرح جدید بچگانه مدل ماهی ارزاناین توپ بادی دارای بدنه ای بی عیب و نقص می باشد که طرح های رنگی و زیبا بر روی ان می باشند. اما با نزدیک شدن و برخورد اشیاء تیز به بدنه دچار آسیب می شود و سوراخ شدن و پارگی را در پی دارد. در نتیجه می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و توانست برای کودکان موقعیت داشتن تفریحات مهیج را رقم زد و برای آن ها ساعات خوشی را در طول روز مهیا کرد. از این محصول در محیط آب های آرام استفاده می شود. اما به طور کلی می توان از آن در منزل و یا در خشکی نیز استفاده کرد و لذت توپ بازی با محصولی بی نظیر در هر مکان را تجربه کرد. توپ بادی به وسیله پمپ باد ساده و دستی راه اندازی می گردد و می تواند در کم ترین زمان اماده استفاده شود. چنانچه قصد خرید توپ بادی طرح جدید بچگانه مدل ماهی را دارید به فروشگاه اصلی سنتر اینتکس مراجعه کنید و محصول را سفارش دهید.

نوع گرد
 قطر 51 سانتی متر
قابلیت استفاده در آب دارد
 وزن 100 گرم
 جنس وینیل
 رده سنی بالای دو سال
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...