اسباب بازی بادی

کیسه بوکس بادی بست وی مدل جنگجو

از {{model.count}}

bestway 52288

تعداد
نوع
390,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

کیسه بوکس بادی بست وی مدل جنگجو یکی از خاص ترین اسباب بازی های بادی برای رده سنی کودک می باشد که توسط شرکت بست وی تولید شده است و در ساخت آن بهترین مواد اولیه به کار گرفته شده است. این محصول بی نظیر از طراحی به خصوصی برخوردار می باشد که مورد توجه کودکان قرار می گیرد و می تواند یکی از پر فروش ترین محصولات بادی در حال حاضر باشد که کودکان به سمت داشتن آن کشیده می شوند. کارکرد این محصول آسان است و به راحتی راه اندازی می گردد. در نتیجه می توان از داشتن آن لذت برد و توانست ساعات خوشی را سپری کرد و برای کودکان موقعیت دلخواهی را مهیا ساخت. این محصول از بدنه ای بادی تشکیل شده است که در قسمت کف دارای مخزن آب می باشد تا با پرکردن آب سنگینی زیادی ایجاد کند و محصول به راحتی بر روی سطح زمین به حالت عمودی قرار گیرد. در زمان راه اندازی کیسه بوکس بادی ابتدا مخزن آب پر می شود و سپس باقی بدنه از باد پر می شود و می توان به سرعت برای استفاده از آن اقدام کرد. 

خرید کیسه بوکس بادی بست وی مدل جنگجو ارزانوجود یک دریچه باد در ساختار محصول سبب شده است که پمپ باد تنها به آن متصل گردد و در کم ترین زمان محصول را آماده استفاده و بهره برداری سازد. به این ترتیب تمامی امکانات و مزیت های لازم به جهت داشتن این محصول مهیا می باشد و راحتی زیادی را ایجاد می کند و می تواند استاندارد ترین حالت ممکن برای کسانی باشد که به دنبال خرید یک اسباب بازی مناسب برای فرزندان خود می باشند. کیسه بوکس بادی برند و اصل می باشد و ساخت شرکت بست وی است که با بهترین مواد اولیه تولید شده است و می توان در موقعیت دلخواه برای علاقه مندان مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد. کسانی که به دنبال خرید کیسه بوکس بادی بست وی مدل جنگجو می باشند تنها می توانند از طریق نمایندگی مرکزی سنتر اینتکس خرید خود را انجام دهند.

 نوع طرح دار
 قطر 74 سانتی متر
 ارتفاع 102 سانتی متر
 وزن 650 گرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کف آب
 شرکت تولید کننده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...