اسباب بازی بادی

کیسه بوکس بادی بست وی مدل گلادیاتور

از {{model.count}}

bestway 52288

تعداد
نوع
390,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

کیسه بوکس بادی بست وی مدل گلادیاتور یک اسباب بازی بادی برای اوقات فراغت کودکان می باشد که مزیت های زیادی را شامل می شود تا بتوانند بازی های مهیج را به وسیله آن کسب نمایند. کیسه بوکس بادی برای تخلیه انرژی کودکان مناسب می باشد و یکی از بهترین انواع کیسه بوکس می باشد که توسط شرکت بست وی تولید شده است و از بهترین مواد اولیه برخوردار می باشد. به این ترتیب با داشتن بدنه ضخیم و غیر قابل نفوذ می توان از محصول در طی سال های زیاد استفاده کرد و در برابر برخورد و ضربه مقاومت دارد و می تواند استاندارد ترین حالت ممکن را ایجاد سازد. محصول مورد نظر دارای رنگ ثابت می باشد که در گذر زمان و قرار گیری در معرض تابش خورشید دچار تغییر حالت نمی شود و می تواند برای استفاده در طی سال های زیاد کاربرد داشته باشد. 

خرید کیسه بوکس بادی بست وی مدل گلادیاتور ارزانکیسه بوکس بادی دارای مخزن آب در بخش کف می باشد که می تواند سنگینی زیادی ایجاد کند تا این محصول بادی و توخالی واژگون نشده و بر روی سطح زمین قرار گیرد. با ضربه زدن به بدنه مجدد بتواند به موقعیت خود برگردد و استفاده شود. کیسه بوکس بادی طراحی بی نظیری دارد که توجه کودکان را جلب می کند و می تواند با داشتن زیبایی ظاهری برای آن ها مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد. از آن جایی که محصول ساخت شرکت بست وی می باشد می توان از نظر کیفیت و کارایی اطمینان کامل را حاصل کرد و توانست برای استفاده در طی سال های زیاد آن را در نظر داشت و در نهایت برای به همراه داشتن در مسافرت و گردش به جهت سرگرم شدن کودکان نیز آن را خریداری کرد. چنانچه به دنبال خرید کیسه بوکس بادی بست وی مدل گلادیاتور می باشید و مرکزی معتبر جهت ثبت سفارش نمی شناسید پیشنهاد می شود که از طریق فروشگاه سنتر اینتکس اقدام کرده و محصول را وارد سبد خرید خود نمایید.

 نوع طرح دار
 قطر 74 سانتی متر
 ارتفاع 102 سانتی متر
 وزن 650 گرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کف آب
 شرکت تولید کننده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...