اسباب بازی بادی

کیسه بوکس بادی مدل دلفین کف شنی

از {{model.count}}

Intex 44670 Dolphin

تعداد
نوع
490,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

کیسه بوکس بادی مدل دلفین کف شنی که محصولی با کیفیت بالا می باشد و ساخت شرکت اینتکس است دارای طرفداران زیادی است که می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد و بهترین اوقات را برای کودکان رقم زد. چرا که این محصول جهت تخلیه انرژی کودکان تولید شده است و از طراحی بی عیب و نقص و سازگار برخوردار می باشد که ضخامت زیادی دارد و می توان با تکیه بر ضخامت و سازگاری بدنه نسبت به داشتن آن در طی سال های زیاد اقدام کرد. کیسه بوکس بادی مد نظر دارای کیسه شن در بخش انتهایی خود می باشد که سبب قرار گیری محصول با تعادل لازم و استحکام بالا بر روی سطح زمین می شود و می توان به درستی از آن بهره برداری کرد.

خرید کیسه بوکس بادی مدل دلفین کف شنی ارزان این محصول بی نظیر از طراحی فانتزی تشکیل شده است که کودکان را به سمت داشتن خود جذب می کند و تفریحات مهیج را برای آن ها رقم می زند. به همین خاطر است که با فروش بالا در طی سال های اخیر توانسته محصولی محبوب برای کودکان باشد که سبب هیجان آن ها می شود و می تواند انرژی آن ها را با ضربه زدن به بدنه تخلیه کند. جهت محافظت از محصول تنها می توان بدنه را از ایجاد سوراخ و آسیب در امان نگه داشت و توانست برای استفاده در طی سال های زیاد از آن بهره برداری کرد. همچنین باید در حفظ و نگه داری از کیسه شنی که در انتهای بدنه وجود دارد تلاش کرد چرا که با پارگی این بخش از بدنه ترمیم ممکن نیست و نمی توان از محصول جهت استفاده درست بهره برداری کرد. در این صورت تعادل بر هم می خورد و دیگر قابلیت استفاده کردن از محصول برهم می خورد. کیسه بوکس بادی طراحی فانتزی و زیبا دارد و کودکان را به خود جذب می کند و می تواند پر فروش و منحصر به فرد باشد. به جهت انتخاب و خرید کیسه بوکس بادی مدل دلفین کف شنی با قیمت مناسب و کیفیت بالا به نمایندگی سنتر اینتکس مراجعه کنید.

نوع طرح دلفین
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 97 سانتی متر
 وزن 1.5 کیلوگرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کف شن مخصوص
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...