اسباب بازی بادی

عروسک بادی اینتکس مدل ماهی

از {{model.count}}

intex 58590 fish

تعداد
نوع
140,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

عروسک بادی اینتکس مدل ماهی یکی از بهترین وسایلی می باشد که جهت سرگرمی رده سنی کودک تولید شده است و در ساخت آن خلاقیت تولید کننده مشخص می باشد. چرا که طراحی سه بعدی دارد و شبیه به ماهی تولید شده است تا کودکان با داشتن آن احساس خوشایندی داشته باشند و بتوانند در محیط های آبی نیز از آن استفاده نمایند. عروسک بادی مد نظر دارای بدنه ای استاندارد است و از ضخامت زیاد برخوردار می باشد که تنها با فشار زیاد و یا برخورد اشیاء تیز دچار آسیب می شود و بدنه دچار پارگی و یا سوراخ شدن می شود. 

خرید عروسک بادی اینتکس مدل ماهی ارزاندر این صورت بدنه باید ترمیم شود تا مجدد قابلیت استفاده شدن داشته باشد. برای ترمیم بدنه تنها می بایست نسبت به خرید چسب و وصله تعمیرات اقدام نمود تا بدنه به سرعت ترمیم گردد و محل آسیب و سوراخ شدگی مصدود شود. در نتیجه باد دیگر نشت داده نمی شود و می توان از محصول به دست آمده نهایت استفاده های لازم را به عمل آورد. عروسک بادی وزن کمی دارد و دارای قابلیت حمل آسان می باشد. همچنین به وسیله پمپ باد دستی و ساده راه اندازی می شود و نیازی به داشتن شرایط سخت نیست. از این رو در کم ترین زمان می توان محصول را برای استفاده مهیا کرد تا در مسافرت و گردش نیز استفاده شود و همچنین بتوان در محیط های آبی مانند حمام نیز از داشتن این محصول لذت برد. طراحی زیبا و خاصی که محصول دارد و همچنین داشتن رنگ های شاد و جذاب سبب شده است که افراد به سمت خرید آن کشیده شوند و محصولی پر فروش باشد تا افراد با کم ترین هزینه بتوانند موقعیت بازی و سرگرمی فرزندان خود را کسب کنند و از وجود آن بهره برداری نمایند. چنانچه تمایل به خرید عروسک بادی اینتکس مدل ماهی دارید و به دنبال خرید محصولی باکیفیت می باشید که قیمت مناسبی نیز داشته باشد به نمایندگی سنتر اینتکس مراجعه کنید.

 نوع بادی
 طول 24 سانتی متر
 عرض 24 سانتی متر
 طرح محصول ماهی
 جنس پلاستیک PVC نرم
 وزن 50 گرم
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...