اسباب بازی بادی

کیسه بوکس بادی مدل ببر کف شنی

از {{model.count}}

Intex 44670 Tiger

تعداد
نوع
490,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

کیسه بوکس بادی مدل ببر کف شنی به جهت داشتن استحکام لازم و تعادل کافی جهت قرار گیری در سطح زمین مورد توجه عده زیادی از افراد قرار گرفته است و تفریحات مهیج را برای کودکان رقم می زند تا آن ها نیز در مکان های مختلف بهترین اوقات را داشته باشند و از داشتن آن لذت ببرند. از این کیسه بوکس هم در فضای باز استفاده می شود و هم می توان آن را در فضای سرپوشیده خانه مورد استفاده قرار داد. در نتیجه کودکان با وجود موقعیت خود و میزان تمایل خود در خصوص استفاده کردن از این محصول می توانند نسبت به داشتن آن در شرایط دلخواه لذت ببرند و استاندارد ترین حالت ممکن را داشته باشند. 

خرید کیسه بوکس بادی مدل ببر کف شنی ارزانبدنه در اثر برخورد با اشیاء تیز دچار آسیب می شود که این آسیب شامل سوراخ شدگی بدنه و پارگی آن می باشد. در این صورت باد داخل آن به بیرون نشت داده می شود و امکان باد کردن بدنه وجود ندارد. به این ترتیب ابتدا می بایست نسبت به ترمیم بدنه اقدام کرد تا مجدد از محصول استفاده کرد. اما اگر بدنه قابلیت ترمیم نداشته باشد دیگر نمی توان از آن استفاده نمود و می بایست نسبت به خرید محصولی دیگر اقدام کرد. این کیسه بوکس بادی در بخش انتهایی خود که بر روی سطح زمین قرار می گیرد دارای کیسه شن می باشد که سنگینی ایجاد می کند و می تواند محصول را بر سر جای خود نگه دارد. در نتیجه با ضربه زدن به محصول مجدد موقعیت خود را حفظ می کند و به جای خود بر می گردد و می تواند شرایط بازی و سرگرمی مهیج برای سال های زیاد را ایجاد سازد. کیسه بوکس بادی طراحی فانتزی دارد و شبیه به ببر ساخته شده است که از رنگ های شاد نیز تشکیل شده است تا بتوان با تمایل زیاد نسبت به خرید محصول اقدام کرد. کیسه بوکس بادی مدل ببر کف شنی با مراجعه به دسته بندی مربوط به اسباب بازی بادی موجود در فروشگاه سنتر اینتکس خریداری می شود.

نوع طرح ببر
 قطر 44 سانتی متر
 ارتفاع 98 سانتی متر
 وزن 1.5 کیلوگرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کف شن مخصوص
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...