اسباب بازی بادی

توپ بادی قطر بزرگ رنگی راه راه

از {{model.count}}

intex 59065

تعداد
نوع
420,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

توپ بادی قطر بزرگ رنگی راه راه از سری محصولات جدید ساخت شرکت اینتکس است که بدنه ای با قطر بالا را شامل می شود تا افراد بتوانند در رده سنی مختلف از آن استفاده نمایند. این محصول دارای مزیت های زیاد می باشد تا افراد را دچار مشکل نکند و بتوانند ساعات خوشی را سپری نمایند. در نتیجه گزینه ای مناسب می باشد که در مسافرت و گردش کاربرد دارد و می توان از داشتن آن لذت برد. توپ بادی دارای قطر بزرگ می باشد و برای بزرگسال نیز کاربرد دارد که در محیط های آبی از آن استفاده می کنند و تفریحات مهیج را رقم می زنند. 

خرید توپ بادی قطر بزرگ رنگی راه راه ارزانهمچنین می توان از آن در خشکی نیز استفاده کرد و موقعیت دلخواهی را کسب کرد و در نهایت توانست بهترین بهره برداری را از آن به دست آورد. توپ بادی دارای رنگبندی متنوع و جذاب می باشد که شامل خط های رنگی بوده است و زیبایی زیادی را ایجاد می کند و محصول را فانتزی می سازد. در این صورت توجه عده زیادی را به خود جلب می کند و جزو محصولات پر کاربردی و منحصر به فرد می باشد و می توان آن را در طی سال های زیاد استفاده کرد. رنگ بدنه به محیط پس داده نمی شود و می تواند ثابت و بدون تغییر در طی سال های زیاد باشد و بتواند سازگاری زیادی را با محیط ایجاد کند. همچنین در زمان استفاده طولانی در معرض تابش خورشید نیز دچار رنگ پریدگی نمی شود و می تواند استاندارد ترین حالت ممکن را داشته باشد و در نهایت بدون مشکل و محدودیت برای افراد مورد استفاده قرار گیرد. برای به همراه داشتن این محصول در مسافرت و گردش نیز کافی است بدنه از باد خالی شود و به صورت تاشو در بیاید تا فضای کمی را اشغال کند و به همراه داشتن آن در مسافرت و گردش آسان شود. چنانچه به دنبال خرید توپ بادی قطر بزرگ رنگی راه راه می باشید از طریق فروشگاه سنتر اینتکس خرید خود را نهایی سازید.

نوع گرد
 قطر 107 سانتی متر
 رنگبندی داخلی قرمز ، آبی ، سبز ، زرد
 وزن 500 گرم
 جنس پلاستیک PVC نرم
 ضخانت بدنه 0.23 میلیمتر
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...