اسباب بازی بادی

توپ بادی کودک اینتکس مدل Thomas & Friends

از {{model.count}}

intex 58057

تعداد
نوع
220,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

توپ بادی کودک اینتکس مدل Thomas & Friends گزینه ای مناسب برای ایجاد تفریحات مهیج برای کودکان است که دارای قیمت مناسب نیز می باشد و می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد و لحظات شادی را تجربه نمود. این محصول با داشتن کیفیت بالا تمامی سازگاری های لازم با محیط را دارد و می تواند در برابر عوامل گوناگون مقاومت بالایی داشته باشد و سبب استاندارد های لازم می شود و می تواند در برابر فشار و ضربه مقاومت از خود نشان دهد. این محصول تنها با برخورد اشیاء تیز دچار پارگی و سوراخ شدگی می شود و قابلیت استفاده شدن را از دست می دهد و می بایست به ترمیم بدنه پرداخت.

خرید توپ بادی کودک اینتکس مدل Thomas & Friends ارزان در نتیجه با پرداخت هزینه کم بهترین محصول با طول عمر بالا به دست می آید و می توان از آن در طی سال های زیاد بهره کافی را برد. توپ بادی کودک برای رده سنی کودک و بازی های دسته جمعی آن ها می باشد و قابلیت ایجاد بازی در آب را نیز دارد. چرا که بدنه ای غیر قابل نفوذ در برابر آب دارد و با وزن کم و توخالی بودن در سطح آب باقی می ماند و به داخل آب فرو نمی رود. به این ترتیب محصولی پر کاربرد است که دارای محبوبیت زیاد برای رده سنی کودک می باشد و می تواند بهترین استفاده در محیط های مختلف را داشته باشد. این محصول بی نظیر با وزن کم قابلیت حمل آسان دارد و به صورت باد شده و یا باد نشده می توان آن را در زمان مسافرت و گردش با خود به همراه داشت و در صورت رسیدن به مکان مورد نظر نسبت به بهره برداری از آن اقدام کرد. چنانچه به دنبال انتخاب و خرید توپ بادی کودک اینتکس مدل Thomas & Friends می باشید و قصد خرید آن از فروشگاهی معتبر را دارید پیشنهاد می شود که به نمایندگی سنتر اینتکس مراجعه کنید و محصول را از دسته بندی اسباب بازی بادی سفارش دهید.

نوع گرد
 قطر 61 سانتی متر
قابلیت استفاده در آب دارد
 وزن 130 گرم
 جنس وینیل
 رده سنی بالای دو سال
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...