اسباب بازی بادی

کیسه بوکس بادی کودک اینتکس مدل دلفین

از {{model.count}}

intex 44669

تعداد
نوع
390,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

کیسه بوکس بادی کودک اینتکس مدل دلفین از سری محصولات با کیفیت برای تفریحات کودکان است که سبب تخلیه انرژی آن ها می شود و می توان در استاندارد ترین حالت ممکن نسبت به خرید این محصول اقدام کرد. این محصول هم دارای وزن کم می باشد و هم در حالت تخلیه از باد فضای کمی را اشغال می کند و به صورت کمجا و منحصر به فرد در اختیار افراد برای استفاده می باشد. در نتیجه می توان جهت سرگرم کردن کودکان در زمان مسافرت و گردش آن را به همراه داشت و به وسیله یک پمپ باد دستی و ساده نسبت به راه اندازی محصول اقدام کرد و توانست ساعات خوشی را برای کودکان ترتیب داد. 

خرید کیسه بوکس بادی کودک اینتکس مدل دلفین جدیداین محصول بی نظیر ساخت شرکت اینتکس است که دارای بدنه ای مقاوم و منحصر به فرد می باشد تا برای استفاده در طی سال های زیاد آماده باشد. در اثر برخورد و فشار و ضربه محکم دچار آسیب نمی شود و می تواند در برابر استفاده کودکان مقاومت زیادی از خود نشان دهد و بهترین لحظات را برای آن ها ایجاد سازد. کیسه بوکس بادی دارای طرح دلفین است که زیبایی و جذابیت دارد و از طرح محبوب از نظر کودکان تشکیل شده است. در نتیجه می توان آن را به عنوان هدیه نیز برای کودکان تهیه کرد و سبب ایجاد شوق در آن ها شد. این محصول بی نظیر در بخش کف دارای مخزن آب می باشد تا با پر کردن آن بتوان استحکام بدنه را ایجاد کرد و به راحتی بر روی سطح زمین قرار داد و آن را مورد استفاده قرار داد. این محصول با ضربه های محکم مجدد بر سر جای خود بر می گردد و می تواند شرایط را حفظ کند و جزو محصولات با کیفیت در طی سال های اخیر می باشد که برای کودکان خرید آن توصیه می شود. کسانی که به دنبال خرید آسان کیسه بوکس بادی کودک اینتکس مدل دلفین می باشند که قیمت مناسبی نیز داشته باشد به فروشگاه اصلی سنتر اینتکس مراجعه نمایند.

نوع طرح دلفین
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 97 سانتی متر
 وزن 100 گرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کف آب
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...