اسباب بازی بادی

کیسه بوکس بادی کودک اینتکس مدل بوکسور

از {{model.count}}

intex 44672

تعداد
نوع
280,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

کیسه بوکس بادی کودک اینتکس مدل بوکسور محصولی جهت تخلیه انرژی کودکان است که دارای مقاومت زیاد در برابر ضربه و فشار می باشد و می تواند استحکام خود را حفظ کند. این محصول دارای بدنه ای طرح دار است که از طرح بوکسور تشکیل شده است تا کودکان از فانتزی بودن ظاهر آن نیز لذت ببرند و بهترین اوقات را تجربه کنند. کیسه بوکس بادی به جهت ضربه زدن کودکان تولید شده است و به راحتی بر روی سطح زمین قرار می گیرد و دارای استحکام بالا می باشد. به این ترتیب هم تعادل لازم را دارد و هم موقعیت دلخواه برای چنین قرار گیری را دارا می باشد. 

خرید کیسه بوکس بادی کودک اینتکس مدل بوکسور ارزانجهت حفظ تعادل در سطح زمین و داشتن کارکرد مناسب کیسه شن در بخش انتهایی بدنه وجود دارد و سبب می شود تا با ضربه زدن و حرکت کردن محصول بر روی زمین موقعیت مجدد خود را به دست آورد و بتواند به شرایط اولیه خود پس از ضربه بازگردد. به این ترتیب محصولی بی نظیر برای هیجان کودکان است که دارای طراحی فانتزی و زیبا می باشد و می تواند سبب تخلیه انرژی کودکان با ضربه های محکم شود. بخش کف از مقاومت و ضخامت زیادی برخوردار می باشد و کیسه شن به صورت دائمی در داخل بدنه قرار دارد. با پر شدن محصول از باد می توان بدنه ای با استحکام بالا را دارا بود و توانست یکی از بهترین و کاربردی ترین شرایط را تجربه کرد. کیسه بوکس بادی کودک برند و اصل است که ساخت شرکت اینتکس می باشد و می توان با خیالی آسوده برای افراد مورد بهره برداری قرار گیرد. از این رو از سری محصولات پر کاربرد و پر فروش می باشد که با قیمت مناسب ارائه شده است و می توان خرید آن را به درستی نهایی کرد. کیسه بوکس بادی کودک اینتکس مدل بوکسور در فروشگاه های مختلف به ویژه فروشگاه سنتر اینتکس موجود می باشد که می توان خرید آن را از طریق مراجعه به دسته بندی اسباب بازی بادی انجام داد.

 نوع طرح دار
 قطر 74 سانتی متر
 ارتفاع 94 سانتی متر
 وزن 100 گرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کف شن مخصوص نگهدارنده
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...