اسباب بازی بادی

کیسه بوکس بادی اینتکس کودک مدل ببر

از {{model.count}}

intex 44669

تعداد
نوع
390,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

کیسه بوکس بادی اینتکس کودک مدل ببر بهترین گزینه برای تخلیه انرژی کودکان است که با ضربه زدن به آن هیجان زیادی را کسب می کنند و می توانند در بهترین شرایط برای افراد انتخاب و خریداری شود. این محصول دارای طراحی فانتزی می باشد و از بدنه ای به شکل ببر تشکیل شده است که رنگبندی زیبا و شادی نیز دارد. تا در این صورت برای کودکان جذابیت داشته باشند و تمایل به خرید آن داشته باشند. به این ترتیب کیسه بوکس بادی اینتکس برند و اصل با کیفیت بالا روانه بازار شده است تا در برابر فشار و ضربه مقاومت داشته باشد و بتوان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد. برای تعادل و قرار گیری بر روی سطح زمین کیسه ای در بخش انتهایی محصول قرار دارد که تنها با آب پر می شود. 

خرید کیسه بوکس بادی اینتکس کودک مدل ببر ارزانبه این صورت که قبل از باد کردن بدنه کیسه مد نظر با آب پر می شود و سنگین می گردد تا با باد کردن محصول بتوان آن را بر روی سطح زمین قرار داد و تعادل آن را ایجاد کرد. زمانی که راه اندازی به راحتی و با استاندارد های لازم شکل گرفت با ضربه زدن به محصول بدنه تکان می خورد اما بر روی زمین واژگون نمی شود و می تواند مجدد بر سر جای خود بیاید. به این ترتیب با ضربه زدن محکم کودکان هم بدنه دچار آسیب نمی شود و هم می تواند موقعیت خود را حفظ کند و در نهایت استاندارد ترین حالت ممکن را برای برخورداری از این محصول برای کودکان ایجاد می سازد. کیسه بوکس بادی دارای طراحی زیبا می باشد که در زمان پر نکردن بخش کیسه آب می توان از آن به عنوان شناور بر روی سطح آب نیز استفاده کرد و موقعیتی خاص را برای کودکان رقم زد تا آن ها در محیط های آبی نیز از این محصول بهره برداری کنند. انتخاب و خرید کیسه بوکس بادی اینتکس کودک مدل ببر تنها با مراجعه به فروشگاه اصلی سنتر اینتکس انجام می شود.

نوع طرح ببر
 قطر 44 سانتی متر
 ارتفاع 98 سانتی متر
 وزن 100 گرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کف آب
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...