اسباب بازی بادی

کیسه بوکس بادی اینتکس مدل دایناسور کف شنی

از {{model.count}}

Intex 44670 Dinosaur

تعداد
نوع
450,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

کیسه بوکس بادی اینتکس مدل دایناسور کف شنی یکی از محصولات با کیفیت و خاص است که دارای طراحی زیبا و فانتزی می باشد به طوری که در نظر کودکان جذابیت دارد و می تواند جزو پر فروش ترین و محبوب ترین وسایل بادی باشد. به همین خاطر است که با کیفیت بالا و طول عمر زیاد در اختیار افراد می باشد و می توان با خیالی آسوده محصول را برای استفاده کودکان در نظر داشت. کیسه بوکس بادی برند و اصل می باشد و ساخت شرکت اینتکس است به همین خاطر می توان از نظر کیفیت و دوام و طول عمر اطمینان کامل داشت و نسبت به خرید آن اقدام کرد.

خرید کیسه بوکس بادی اینتکس مدل دایناسور کف شنی ارزان کیسه بوکس بادی به جهت تخلیه انرژی کودکان ساخته شده است و با ضربه زدن به بدنه شرایط را برای بازی های هیجان انگیز ایجاد می کند و می تواند استاندارد ترین حالت ممکن باشد. با این وجود است که به عنوان برترین نمونه از محصولات بادی اینتکس برای رده سنی کودک معرفی می شود که دارای رنگبندی فانتزی است و رنگ محصول به محیط پس داده نمی شود. در نتیجه به عنوان هدیه نیز برای کودکان خریداری می شود و سبب جلب رضایت آن ها می گردد. کیسه بوکس بادی وزن کمی دارد و در حالت خالی بودن از باد فضای کمی را اشغال می کند و به صورت تاشو در می آید و می توان از آن به عنوان یک محصول کمجا برای به همراه داشتن در مسافرت و گردش استفاده کرد و بهترین اوقات را به دست آورد. این محصول دارای کیسه شن در بخش کف خود می باشد که استحکام آن برای قرار گیری بر روی سطح زمین را ایجاد می کند و می تواند تعادل محصول را رقم بزند. در نتیجه با ضربه زدن به بدنه محصول واژگون نمی شود و مجدد بر سر جای خود بر می گردد. به جهت انتخاب و خرید کیسه بوکس بادی اینتکس مدل دایناسور کف شنی با قیمت مناسب و کیفیت بالا به فروشگاه اصلی سنتر اینتکس مراجعه کنید و محصول را سفارش دهید.

 نوع طرح دار
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 94 سانتی متر
 وزن 1.5 کیلوگرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کفشن مخصوص
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...