عینک شنا

عینک شنا 3 تا 8 سال بچگانه مدل کوسه

از {{model.count}}

intex 55610 shark

تعداد
نوع
360,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

عینک شنا 3 تا 8 سال بچگانه مدل کوسه محصولی زیبا و بی نظیر می باشد که به دلیل فانتزی بودن توانسته توجه عده زیادی را به خود جلب کند و جزو منحصر به فرد ترین محصولاتی باشد که امروزه می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد. این محصول مخاطبان کودک دارد و برای این رده سنی ساخته شده است در نتیجه طراحی به شکل فانتزی دارد که طرح کوسه می باشد و می تواند با داشتن رنگ آبی برای کودکان پسر بیش تر مورد استفاده قرار گیرد. مزیت داشتن این محصول زیاد است و افرادی که فرزندان خود را جهت آموزش شنا به استخر می روند می بایست نسبت به خرید آن اقدام نمایند و از وجود آن بهره مند شوند. 

خرید عینک شنا 3 تا 8 سال بچگانه مدل کوسه ارزاندر نتیجه جزو لوازم شنا لازم و ضروری است که می توان با داشتن کیفیت بالا و بدنه مقاوم و لنز با دوام و ضد بخار از آن در طی سال های زیاد بهره برداری کرد و از وجود آن لذت برد. عینک شنا می تواند به راحتی همراه افراد در مسافرت و گردش باشد و در زمان نیاز استفاده گردد. ابعاد کوچک و کمجای محصول سبب شده است که افراد بتوانند در داخل کیف خود نیز آن را داشته باشند و حمل و جا به جایی را انجام دهند. به این ترتیب گزینه ای خاص و منحصر به فرد می باشد که با داشتن مزیت های زیاد مورد توجه قرار گرفته است و محصولی پر فروش برای رده سنی کودک می باشد. این محصول با داشتن طرح و رنگ جذاب بدون تغییر حالت در طی زمان های طولانی است که رنگ آن به محیط پس داده نمی شود و دارای مقاومت بالا در برابر اشعه یو وی نیز بوده است. به این ترتیب می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و توانست از بهره مندی آن لذت برد و در مسافرت و گردش نیز آن را استفاده کرد. چنانچه قصد خرید عینک شنا 3 تا 8 سال بچگانه مدل کوسه را دارید به فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید.

نوع تفریحی
وزن 70 گرم
رده سنی3 تا 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
ابعاد: 16 در 4 در 3 سانتی متر
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
دارای لنز محافظت کننده از اشعه UV
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...