عینک شنا

عینک شنا کودک سه تا هشت سال آبی و زرد

از {{model.count}}

intex 55611 yb

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

عینک شنا کودک سه تا هشت سال آبی و زرد به عنوان یکی از بهترین محصولاتی معرفی می شود که افراد می توانند با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن برای فرزندان خود استفاده نمایند. این محصول دارای رنگبندی متنوع می باشد که افراد با توجه به سلیقه و تمایل نسبت به انتخاب هر یک از موارد دلخواه اقدام می کنند. همچنین دارای کیفیت بسیار بالا نیز می باشد که با این وجود می توان در طی سال های زیاد از داشتن آن لذت برد. 

خرید عینک شنا کودک سه تا هشت سال آبی و زرد جدیدعینک شنا برای رده سنی کودک سه تا هشت سال ساخته شده است و برای آن ها امکان شنا و تفریحات آبی در محیط های آبی را میسر می سازد تا بدون آسیب رسیدن به چشم و جلوگیری از نفوذ آب به داخل چشم در اختیار افراد باشد و برای آن ها مزیت ایجاد کند. به این ترتیب برترین نمونه از محصولات تولید شده شرکت اینتکس است که امروزه افراد با توجه به نیاز خود نسبت به خرید اقدام می کنند. در خصوص کیفیت بدنه می توان اشاره کرد که لنز موجود در ساختار عینک شنا از جنس پلی کربنات می باشد که قابلیت محافظت از چشم در برابر اشعه یو وی را دارد و می تواند در روز های گرم و آفتابی از چشم های کودکان محافظت کند. علاوه بر این موارد با جلوگیری از نفوذ آب به داخل چشم می تواند استاندارد ترین حالت ممکن را برای کودکان رقم بزند و برای آن ها شرایط خوبی را مهیا سازد. عینک شنا بدنه ای با قابلیت انعطاف زیاد دارد و دارای بند تنظیم سایز نیز می باشد که با توجه به اندازه دور سر کودکان تنظیم می گردد و در محل ثابت قرار می گیرد. این بدنه از جنس سیلیکون می باشد که دوام و طول عمر دارد و می تواند بهترین شرایط را برای کودکان ایجاد سازد. چنانچه به دنبال انتخاب و خرید عینک شنا کودک سه تا هشت سال آبی و زرد می باشید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کنید و محصول را وارد سبد خرید خود نمایید.

نوع تفریحی
وزن 70 گرم
رده سنی3 تا 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
ابعاد: 16 در 4 در 3 سانتی متر
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
دارای لنز محافظت کننده از اشعه UV
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...