عینک شنا

عینک شنا آبی ضد بخار بالای 8 سال

از {{model.count}}

intex 55682

تعداد
نوع
280,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

عینک شنا آبی ضد بخار بالای 8 سال به عنوان یک محصول بزرگسال معرفی می شود که به دلیل داشتن بند تنظیم سایز می توان آن را به راحتی متناسب با سر افراد تنظیم نمود. این محصول دارای رنگبندی متنوع می باشد که مورد معرفی شده به رنگ آبی در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد و با داشتن کیفیت بالا قادر به داشتن طول عمر زیاد نیز می باشد و می تواند بهترین اوقات را برای افراد رقم بزند. عینک شنا مد نظر دارای بدنه ای با مقاومت بالا می باشد که بند آن دارای انعطاف زیاد است تا با کشسانی دچار پارگی نشود و مقاومت کافی در برابر کشیده شدن را داشته باشد. 

خرید عینک شنا آبی ضد بخار بالای 8 سال ارزاناز عینک شنا جهت جلوگیری از نفوذ آب به چشم استفاده می شود و در زمان حضور در استخر و سایر محیط های آبی کاربرد دارد و می تواند به جهت شنا و غواصی و یا آموزش شنا مورد بهره برداری قرار گیرد. از این رو محصولی بی نظیر و خاص است که با وزن کم و ابعاد کمجا می توان به راحتی آن را جا به جا کرد و به همراه داشت تا با رسیدن به مکان های مد نظر نسبت به استفاده کردن از آن اقدام نمود. عینک شنا دارای لنز ضد بخار می باشد که از کیفیت بالا برخوردار است و ایجاد دید کامل می کند. این قسمت از محصول جهت جلوگیری از آسیب رساندن اشعه یو وی به چشم می باشد که در واقع در روز های آفتابی می تواند از اشعه خورشید جلوگیری کند. به این ترتیب تمامی استاندارد های لازم را دارد تا افراد بتوانند به درستی از آن استفاده کنند و به بهره برداری از این محصول بی نظیر بپردازند. این محصول از بدنه ضد حساسیت و فاقد لاتکس تشکیل شده است که دارای طول عمر بالا می باشد و می توان از آن بهره کافی را برد. چنانچه تمایل به خرید عینک شنا آبی ضد بخار بالای 8 سال دارید تنها می توانید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کرده و محصول را خریداری کنید.

نوع تفریحی
وزن 100 گرم
رده سنیبالاتر از 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
ابعاد: 16 در 4 در 3 سانتی متر
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
دارای لنز محافظت کننده از اشعه UV
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...