عینک شنا

عینک شنا کودک سه تا هشت سال آبی و بنفش

از {{model.count}}

intex 55611 bp

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

عینک شنا کودک سه تا هشت سال آبی و بنفش به جهت امکان حضور کودکان در محیط های آبی ساخته شده است که در زمان شنا و غواصی حرفه ای مورد بهره برداری قرار می گیرد. این محصول بی نظیر که ساخته شده توسط شرکت اینتکس است جزو با کیفیت ترین و منحصر به فرد ترین محصولات در حال حاضر می باشد که امروزه افراد قادر به داشتن آن در مکان های مختلف می باشند و می توانند در زمان رفتن به مسافرت و گردش آن را با خود به همراه داشته باشند. 

خرید عینک شنا کودک سه تا هشت سال آبی و بنفش ارزانعینک شنا از نفوذ آب به داخل چشم جلوگیری می کند و می تواند هر گونه آسیب به چشم در زمان شنا را کاهش دهد و در سلامت کامل از آن ها محافظت کند. به همین خاطر است که عینک شنا جزو محصولات لازم و ضروری معرفی می شود که با قیمت مناسب خریداری می گردد و تمامی کسانی که تمایل به داشتن آن دارند می توانند نسبت به خرید آن اقدام نمایند. عینک شنا وزن کمی دارد تا به راحتی بر روی صورت قرار گیرد و مورد استفاده واقع شود. حمل و جا به جایی آن نیز توسط کودکان آسان می باشد و مشکل و محدودیتی برای آن ها ایجاد نخواهد کرد. به همین خاطر است که فروش بالایی دارد و با مزیت های زیاد می تواند بهترین اوقات را برای افراد رقم بزند. عینک شنا دارای رنگبندی متنوع نیز می باشد که هر یک از افراد با توجه به سلیقه خود می توانند به انتخاب و خرید محصول بپردازند و از وجود این محصول در محیط های آبی لذت ببرند. رنگ دلخواه محصول سبب شده است که کودکان رغبت بیش تری به استفاده از محصول داشته باشند و بتوانند در شرایط استاندارد و ایمن به تفریحات آبی خود بپردازند. به جهت آسان بودن خرید عینک شنا کودک سه تا هشت سال آبی و بنفش با قیمت مناسب و کیفیت بالا تنها می توان به فروشگاه اصلی سنتر اینتکس مراجعه کرد و محصول را به صورت حضوری و یا غیر حضوری مورد خریداری قرار داد.

نوع تفریحی
وزن 70 گرم
رده سنی3 تا 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
ابعاد: 16 در 4 در 3 سانتی متر
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
دارای لنز محافظت کننده از اشعه UV
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...