عینک شنا

عینک شنا آبی رنگ کودک

از {{model.count}}

intex 55602

تعداد
نوع
180,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

عینک شنا آبی رنگ کودک با داشتن وزن کم و قابلیت استفاده آسان در اختیار افراد می باشد و برای رده سنی کودک مورد بهره برداری قرار می گیرد و می تواند لذت حضور در محیط های آبی بدون مشکل و آسیب را ایجاد کند. به طوری که آب به داخل چشم وارد نمی شود و می تواند از ورود جلوگیری کند تا چشم ها دچار آسیب نشوند و بتوانند شرایط خوبی را داشته باشند. این محصول بی نظیر دارای ساختاری استاندارد و ایمن است و دارای مزیت های زیاد می باشد. به طوری که دارای لنز ضد بخار نیز می باشد تا بتوان در آب گرم نیز دید کامل داشت و از این شرایط لذت برد. لنز موجود در ساختار محصول دارای قابلیت محافظت از چشم ها در برابر اشعه یو وی نیز می باشد که در روزهای آفتابی کاربرد زیادی دارد و می تواند هر گونه آسیب به چشم را به حداقل برساند و افراد را دچار مشکل نکند.

خرید عینک شنا آبی رنگ کودک ارزان این محصول برای قرار گیری استاندارد و ایمن بر روی صورت دارای بند تنظیم سایز می باشد که به راحتی می توان محصول را متناسب با سایز سر کودکان تنظیم نمود و آماده نصب بر روی صورت کرد. به این ترتیب می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد و برای کودکان شرایط آموزش شنا و تفریحات آبی و آبتنی در محیط های آبی را مهیا ساخت. این محصول دارای قیمت مناسب نیز می باشد و از بدنه ای مقاوم تشکیل شده است که قیمت مناسب و کیفیت بالا می تواند خرید را به صرفه معرفی کند. در نتیجه فروش بالایی دارد و افراد زیادی به سمت خرید آن کشیده می شوند و می توانند از آن در طی سال های زیاد بهره برداری نمایند. به جهت انتخاب و خرید آسان عینک شنا آبی رنگ کودک با قیمت مناسب و کیفیت بالا تنها می توان وارد سایت سنتر اینتکس شد و محصول را با رنگ دلخواه خود وارد سبد خرید نمود.

نوع تفریحی
وزن 70 گرم
رده سنی3 تا 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
ابعاد: 16 در 4 در 3 سانتی متر
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
دارای لنز محافظت کننده از اشعه UV
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...