عینک شنا

عینک شنا کودک سه تا هشت سال زرد و سبز

از {{model.count}}

intex 55611 og

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

عینک شنا کودک سه تا هشت سال زرد و سبز به دلیل داشتن ابعاد مناسب و استاندارد توانسته توجه عده زیادی را به خود جلب کند و جزو با کیفیت ترین و پر فروش ترین محصولات لازم برای شنا باشد. به این ترتیب فروش بالایی دارد و برای استفاده افراد در زمان مناسب انتخاب می شود. این محصول دارای بدنه ای منعطف با قابلیت کشسانی بوده است که از جنس سیلیکون می باشد و می تواند زیبایی زیادی را به ساختار محصول ببخشد. علاوه بر این موارد دارای قابلیت ضد حساسیت نیز می باشد و بدون هر گونه لاتکس مورد استفاده کودکان با پوست حساس قرار می گیرد. این محصول را می توان با توجه به اندازه دور سر کودکان در رده سنی سه تا هشت سال تنظیم کرد. چرا که دارای بند تنظیم سایز می باشد تا به راحتی اندازه گیری شود و بتوان با خیالی آسوده نسبت به استفاده کردن از این محصول اقدام کرد. 

خرید عینک شنا کودک سه تا هشت سال زرد و سبز جدیدعینک شنا وسیله ای کاربردی برای حضور در محیط های آبی است که از نفوذ آب به چشم جلوگیری می کند و قادر به حفظ سلامت چشم کودکان در زمان حضور در محیط های آبی می باشد. علاوه بر این موارد عینک شنا دارای لنزی از جنس پلی کربنات می باشد که از نفوذ اشعه یو وی نیز جلوگیری می نماید تا در این صورت بتوان بدون هر گونه محدودیت در روز های گرم و آفتابی آن را مورد بهره برداری قرار داد و از بروز آسیب به چشم ها جلوگیری کرد. بند تنظیم سایز موجود در ساختار محصول انعطاف زیادی دارد تا به این ترتیب به صورت آسان و راحت در اختیار کودکان باشد و ثابت بر روی صورت آن ها قرار گیرد. این محصول وزن کمی دارد تا هم به راحتی مورد استفاده کودکان قرار گیرد و هم به آسانی در مسافرت و گردش همراه افراد باشد. با توجه به مزیت های موجود در عینک شنا کودک سه تا هشت سال زرد و سبز چنانچه تمایل به خرید محصول دارید به نمایندگی سنتر اینتکس مراجعه کنید.

نوع تفریحی
وزن 70 گرم
رده سنی3 تا 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
ابعاد: 16 در 4 در 3 سانتی متر
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
دارای لنز محافظت کننده از اشعه UV
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...