عینک شنا

عینک شنا مشکی ضد بخار بالای 8 سال

از {{model.count}}

intex 55682

تعداد
نوع
280,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

عینک شنا مشکی ضد بخار بالای 8 سال تشکیل شده از بخش های مفید و مناسب که از ورود آب به چشم جلوگیری می کند و می تواند سلامت چشم ها در زمان شنا و غواصی را تضمین کند. این محصول با داشتن وزن کم هم قابلیت استفاده آسان بر روی صورت را دارد و هم می تواند به راحتی در مسافرت و گردش همراه افراد باشد و فضای کمی را اشغال می کند. به این ترتیب می توان بدون هر گونه محدودیت نسبت به داشتن آن اقدام کرد و محصول را با قیمت مناسب تهیه نمود. 

خرید عینک شنا مشکی ضد بخار بالای 8 سال جدیداین محصول ساخت شرکت اینتکس است که بدنه از جنس سیلیکونی می باشد و لنز موجود در آن از جنس پلی کربنات بوده است. این لنز دارای قابلیت ضد بخار می باشد و همچنین دید کاملی برای افراد در آب گرم ایجاد می کند و می تواند بدون هر گونه محدودیت و مشکل برای علاقه مندان استفاده شود. این محصول در جعبه ای شیشه ای قرار می گیرد و محفوظ می ماند و می تواند برای استفاده در زمان نیاز مورد بهره برداری قرار گیرد. عینک شنا دارای قیمت مناسب می باشد تا تمامی کسانی که تمایل به داشتن آن دارند بتوانند نسبت به خرید آن اقدام کنند و بابت داشتن آن هزینه کمی پرداخت نمایند. در نتیجه محصولی پر فروش و منحصر به فرد است که با داشتن رنگبندی متنوع می تواند خرید محصول دلخواه را برای افراد ایجاد سازد. با این وجود است که رضایت مخاطب را نیز در پی دارد و می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طی سال های زیاد استفاده و بهره برداری نمود و توانست ساعات خوشی را کسب کرد در حالی که آب به داخل چشم نفوذ نمی کند و دچار آسیب نخواهد شد. کسانی که قصد خرید عینک شنا مشکی ضد بخار بالای 8 سال را دارند و به دنبال فروشگاهی معتبر جهت ثبت سفارش می باشند تنها می توانند از طریق نمایندگی سنتر اینتکس اقدام به خرید محصول دلخواه کنند.

نوع تفریحی
وزن 100 گرم
رده سنیبالاتر از 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
ابعاد: 16 در 4 در 3 سانتی متر
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
دارای لنز محافظت کننده از اشعه UV
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...