عینک شنا

عینک شنا بزرگ آبی اینتکس

از {{model.count}}

intex 55684

تعداد
نوع
290,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

عینک شنا بزرگ آبی اینتکس محصولی کاربردی و ضروری برای حضور در محیط های آبی است که با داشتن ابعاد مناسب و اندازه استاندارد برای افراد بالای هشت سال استفاده می شود و می تواند برای آن ها لذت حضور در محیط های آبی و داشتن شنا را ایجاد سازد. این محصول جهت جلوگیری از ورود آب به داخل چشم ساخته شده است که دارای استحکام بالا می باشد و از بدنه ای مقاوم تشکیل شده است که به راحتی بر روی صورت قرار می گیرد و می تواند کاربردی باشد. این محصول دارای لنز ضد بخار نیز می باشد که علاوه بر آن دارای مقاومت در برابر اشعه یو وی نیز بوده است.

خرید عینک شنا بزرگ آبی اینتکس ارزان به همین خاطر در روز های آفتابی و گرم مورد بهره برداری افراد قرار می گیرد و برای آن ها بهترین شرایط را ایجاد می سازد. این محصول بی نظیر رنگبندی متنوع دارد تا علاقه مندان با توجه به سلیقه خود بتوانند نسبت به خرید گزینه مد نظر اقدام کنند و از وجود آن بهره مند شوند و به تفریخات مهیج آبی بپردازند. این محصول باعث جلوگیری از سرخی چشم ناشی از ورود کلر به چشم می شود و می تواند از چشم ها محافظت کند. در نتیجه لازم و ضروری است و برای تمامی رده های سنی کاربرد دارد. در ساختار محصول بند تنظیم سایز وجود دارد که اندازه محصول برای قرار گیری بر روی صورت را تعیین می کند و می تواند در این رده های سنی استفاده شود. با توجه به این که محصول دارای رنگبندی متنوع می باشد می توان بر حسب سلیقه خود محصول را انتخاب کرد و نسبت به داشتن مورد مد نظر اقدام کرد. به این ترتیب محصول مورد علاقه آن ها خریداری می شود که می توان با رنگ مایو ست شود و برای افراد جذابیت زیادی داشته باشد. به جهت انتخاب و خرید آسان عینک شنا بزرگ آبی اینتکس به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید و محصول را سفارش دهید تا لحظات ایمن و شادی را کسب نمایید.

نوع تفریحی
وزن 100 گرم
رده سنیبالاتر از 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
ابعاد: 16 در 4 در 3 سانتی متر
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
دارای لنز محافظت کننده از اشعه UV
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...