عینک شنا

عینک شنا حرفه ای مشکی بزرگسال اینتکس

از {{model.count}}

intex 55692 Black

تعداد
نوع
590,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

عینک شنا حرفه ای مشکی بزرگسال اینتکس از سری محصولات لازم و ضروری جهت حضور بزرگسال در داخل آب می باشد که دارای قیمت مناسب نیز بوده است و می توان به راحتی آن را مورد خریداری قرار داد. عینک شنا دارای بدنه ای منعطف می باشد که حاوی بند تنظیم سایز نیز بوده است و می توان با خیالی آسوده آن را متناسب با سایز دور سر خود تنظیم نمود. این محصول با قیمت مناسب ارائه می شود تا تمامی کسانی که قصد خرید آن را دارند توان پرداخت هزینه بابت خرید آن را داشته باشند و قادر به بهره برداری از آن باشند. عینک شنا محصولی برای جلوگیری از ورود آب به داخل چشم می باشد که از این عمر آزاردهنده خودداری می کند و می تواند با ایمن نگه داشتن چشم در برابر آب برای افراد هیچ مشکلی جهت حضور در داخل محیط های آبی ایجاد نکند.

خرید عینک شنا حرفه ای مشکی بزرگسال اینتکس ارزان با استفاده از این محصول افراد دارای دید کامل نیز می باشند و می توانند با مشاهده دقیق اطراف دچار مشکل نشوند و در شرایط ایمن و استاندارد به حضور در محیط های آبی بپردازند. عینک شنا محصولی کمجا و کاربردی است که در ساک افراد نیز جای می گیرد و فضای کمی را اشغال می کند و می تواند بدون هر گونه محدودیت برای علاقه مندان شرایط دلخواهی باشد. به همین خاطر است که با قیمت مناسب و کیفیت بالایی که دارد جزو محصولات پر فروش می باشد که به راحتی در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد و می تواند آن ها را برای حضور در محیط های آبی اماده سازد. این محصول دارای بند تنظیم سایز نیز می باشد که اندازه گیری سر را انجام می دهد تا در محل مناسب بدون محدودیت حضور داشته باشد و از نفوذ آب جلوگیری نماید. کسانی که به دنبال انتخاب و خرید عینک شنا حرفه ای مشکی بزرگسال اینتکس می باشند می توانند با مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس خرید خود را نهایی سازند.

نوعلوازم شنا
جنس بندسیلیکونی با انعطاف پذیری بالا
رده سنیبالاتر از ۱۴ سال
شرکت سازندهاینتکس
وزن118 گرم
سایز بندیخیر
رنگبندیدارد
سایر ویژگی هامناسب بزرگسال
دارای سه رنگ مختلف
بدون لاتکس
بدون PVC
ضد بخار
دارای محافظ UV
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...