عینک شنا

عینک شنا بنفش رنگ کودک

از {{model.count}}

intex 55602

تعداد
نوع
180,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

عینک شنا بنفش رنگ کودک به جهت جلوگیری از ورود آب به داخل چشم ساخته شده است که دارای ساختاری استاندارد و ایمن می باشد و می تواند به جهت آموزش شنا و انجام شنا در محیط های آبی مورد بهره برداری قرار گیرد. این محصول بی نظیر دارای قیمت مناسب می باشد تا علاقه مندان بدون هر گونه محدودیت بتوانند نسبت به خرید آن اقدام نمایند و از وجود آن لذت ببرند. از آن جایی که محصول برای رده سنی کودک ساخته شده است برای آن ها ایجاد راحتی می کند تا چشم هایشان آسیب پیدا نکند و بتوانند در طولانی مدت در محیط های آبی حضور پیدا کنند. 

خرید عینک شنا بنفش رنگ کودک ارزانعینک شنا دارای رنگبندی متنوع می باشد که با توجه به ساختار و اندازه سر کودکان تولید شده است و امکان انتخاب و خرید مورد دلخواه با توجه به سلیقه کودکان را مهیا ساخته است. به این ترتیب هم محصولی کاربردی و ضروری برای شرکت در محیط های آبی است و هم جزو محصولات پر فروش و پر کاربرد برای رده سنی کودکان می باشد که با داشتن رنگ های جذاب و زیبا می توان نسبت به خرید آن برای کودکان اقدام کرد. در ساختار بدنه بندی جهت تنظیم کردن سایز سر کودکان ایجاد شده است که می توان به وسیله آن محصول را بر روی صورت قرار داد و به صورت ثابت قرار داد. در نتیجه کودکان در بین رده سنی سه تا هشت سال به راحتی قادر به بهره برداری از این محصول می باشند تا هر گونه آب و رطوبت به داخل چشم های آن ها وارد نشود و دید کامل در محیط های آبی را نیز داشته باشند. لنز موجود در این محصول ضد بخار است و در زمان حضور در داخل آب گرم نیز می تواند استاندارد های لازم را داشته باشد و از بروز هر گونه مشکل و دشواری جلوگیری می نماید. به این ترتیب گزینه ای مناسب جهت خرید می باشد. چنانچه به دنبال خرید عینک شنا بنفش رنگ کودک می باشید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

نوع تفریحی
وزن 70 گرم
رده سنی3 تا 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
ابعاد: 16 در 4 در 3 سانتی متر
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
دارای لنز محافظت کننده از اشعه UV
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...