عینک شنا

عینک شنا بالای 14 سال سفید مدل pro

از {{model.count}}

intex 55692 white

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

عینک شنا بالای 14 سال سفید مدل pro جزو محصولات مورد نیاز جهت شنا و غواصی حرفه ای می باشد که با قیمت مناسب به فروش می رسد تا تمامی کسانی که به این محصول نیاز دارند قادر به انتخاب و خرید آن باشند. عینک شنا دارای قابلیت تنظیم سایز می باشد که بر اساس دور سر افراد تنظیم می گردد و به دلیل داشتن بند تنظیم کننده این کار آسان می باشد. علاوه بر این موارد دارای رنگبندی متنوع نیز بوده است که افراد با توجه به سلیقه خود می توانند نسبت به خرید هر یک از موارد موجود اقدام کنند و بهترین مزیت ها را کسب نمایند. چرا که عینک شنا مد نظر دارای خصوصیات منحصر به فرد می باشد که شامل داشتن لنز ضد بخار و فاقد هر گونه لاتکس بوده است و می تواند با داشتن بدنه ای از جنس سیلیکون انعطاف زیادی داشته باشد و مورد بهره برداری آسان قرار گیرد.

خرید عینک شنا بالای 14 سال سفید مدل pro ارزان از این رو گزینه ای حرفه ای برای بزرگسال است که به جهت جلوگیری از آسیب دیدن چشم ها مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند استاندارد ترین محصولی باشد که افراد به آن نیاز دارند. عینک شنا ابعاد کوچک و کمجایی دارد که در این صورت قابلیت به همراه داشتن آسان در زمان رفتن به مسافرت و گردش را نیز دارد و می تواند در کیف افراد قرار گرفته و از آن استفاده نمایند. به این ترتیب از آسیب ها نیز در امان می ماند و همچنین به درستی نگه داری می شود تا در زمان نیاز به استفاده از محصول مجدد مورد استفاده و بهره برداری آسان قرار گیرد و بتوان از داشتن آن لذت برد. عینک شنا برای آموزش شنا نیز مناسب می باشد و تمامی افراد را تحت پوشش قرار می دهد و می تواند برای آن ها مزیت های زیادی را به دنبال داشته باشد. به جهت خرید عینک شنا بالای 14 سال سفید مدل pro با قیمت مناسب و کیفیت بالا به فروشگاه اصلی سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

نوعلوازم شنا
جنس بندسیلیکونی با انعطاف پذیری بالا
رده سنیبالاتر از ۱۴ سال
شرکت سازندهاینتکس
وزن118 گرم
سایز بندیخیر
رنگبندیدارد
سایر ویژگی هامناسب بزرگسال
دارای سه رنگ مختلف
بدون لاتکس
بدون PVC
ضد بخار
دارای محافظ UV
 اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...