عینک شنا

عینک شنا زرد رنگ کودک

از {{model.count}}

intex 55602

تعداد
نوع
170,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

عینک شنا زرد رنگ کودک از خصوصیات منحصر به فرد ساخته شده است که به عنوان یکی از بهترین محصولات لازم و ضروری در محیط های آبی عنوان می شود. این محصول برای رده سنی کودکان ساخته شده است و برای آن ها ایجاد شرایط دلخواه می کند و به صورت ایمن و استاندارد از آن ها در برابر عوامل مختلف محافظت می نماید. عواملی چون اشعه های خورشید و ورود آب به داخل چشم که امری بسیار آزاردهنده می باشد برای کودکان نیز مشکل ساز است که با داشتن این عینک شنا می توان مشکلات را به حداقل رساند و توانست سال های زیاد از وجود این محصول بهره برداری کرد. عینک شنا دارای قیمت مناسب می باشد تا تمامی علاقه مندان توان خرید آن را داشته باشند. 

خرید عینک شنا زرد رنگ کودک جدیدبدنه از مقاومت بالا برخوردار است که دچار آسیب نمی شود و سلامت آن تهدید نمی گردد. از این رو تنها با جلوگیری از پارگی بند تنظیم کننده سایز محصول می توان سلامت آن را به خطر نینداخت و از داشتن آن در طول سال هاََی زیاد بهره برداری کرد و توانست بهترین موقعیت را تجربه کرد. عینک شنا مد نظر دارای رنگبندی متنوع می باشد که با توجه به سلیقه افراد انتخاب و خریداری می شود. همچنین دارای بند تنظیم سایر می باشد تا کودکان در رده سنی بین سه تا هشت سال به راحتی محصول را متناسب با سایز دور سر خود تنظیم کنند و از شرایط لذت ببرند. این محصول بی نظیر دارای لنز ضد بخار نیز می باشد تا برای حضور در محیط های آب گرم نیز آماده باشد و بتوان بدون هر گونه محدودیت و مشکل از داشتن آن در طی سال های زیاد بهره برداری کرد و آن را برای طول عمر بالا انتخاب کرد. به جهت خرید آسان و ارزان عینک شنا زرد رنگ کودک باکیفیت اصل که ساخت شرکت اینتکس می باشد تنها می توان به نمایندگی سنتر اینتکس مراجعه کرد و محصول را وارد سبد خرید خود نمود. 

نوع تفریحی
وزن 70 گرم
رده سنی3 تا 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
ابعاد: 16 در 4 در 3 سانتی متر
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
دارای لنز محافظت کننده از اشعه UV
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...