عینک شنا

عینک شنا بالای 14 سال مدل Pro

از {{model.count}}

intex 55692 orange

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

عینک شنا بالای 14 سال مدل Pro جهت حضور در محیط های آبی ساخته شده است که دارای مزیت های زیاد می باشد. به طوری که افراد با خیالی آسوده می توانند نسبت به داشتن آن اقدام نمایند و به بهره مندی از آن نیز بپردازند. این محصول دارای قیمت مناسب و کیفیت بالا است تا تمامی علاقه مندان توان خرید آن را داشته باشند و بتوانند آن را استفاده کنند. در زمان شنا و غواصی حرفه ای وجود عینک شنا لازم و ضروری است که با کیفیت بالا در اختیار افراد می باشد و شرایط خوبی را ایجاد می کند. این محصول دارای لنز ضد بخار می باشد تا افراد در محیط های آبی دید کامل داشته باشند و با حضور در داخل آب گرم نیز دچار مشکل نشوند. 

خرید عینک شنا بالای 14 سال مدل Pro ارزانهمچنین بدنه بدون لاتکس و پی وی سی بوده است که کیفیت مطلوبی را رقم می زند و از بروز هر گونه محدودیت و حساسیت جلوگیری می کند. به این ترتیب گزینه ای دلخواه به حساب می آید که با قیمت مناسب خریداری می شود و می تواند مزیت های زیادی داشته باشد. از آن جایی که محصول در داخل بسته بندی کمجا قرار گرفته است افراد می توانند آن را به راحتی حمل و جا به جا کنند و حتی در داخل کیف خود نیز جای دهند. به دلیل داشتن بند تنظیم سایز افراد می توانند آن را با توجه به دور سر افراد تنظیم کنند و متناسب با آن بر روی صورت قرار دهند و دچار هیچ مشکلی نشود. عینک شنا مد نظر به دلیل داشتن بدنه ای که از جنس سیلیکونی می باشد دارای انعطاف بالا بوده است تا استفاده از آن راحت باشد و تمامی افراد در رده سنی بالای چهارده سال قادر به استفاده از این محصول در طی سال های زیاد باشند. کسانی که قصد خرید عینک شنا بالای 14 سال مدل Pro را دارند تنها می توانند با مراجعه حضوری و یا غیر حضوری به فروشگاه سنتر اینتکس و با ورود به دسته بندی مربوط به عینک شنا خرید خود را نهایی سازند.

نوعلوازم شنا
جنس بندسیلیکونی با انعطاف پذیری بالا
رده سنیبالاتر از ۱۴ سال
شرکت سازندهاینتکس
وزن118 گرم
سایز بندیخیر
رنگبندیدارد
سایر ویژگی هامناسب بزرگسال
دارای سه رنگ مختلف
بدون لاتکس
بدون PVC
ضد بخار
دارای محافظ UV
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...