عینک شنا

عینک شنا فانتزی کودک سه تا هشت سال مدل خرچنگ

از {{model.count}}

intex 55610 crab

تعداد
نوع
360,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

عینک شنا فانتزی کودک سه تا هشت سال مدل خرچنگ از طراحی زیبا و جذاب تشکیل شده است که به راحتی مورد انتخاب و خریداری کودکان قرار می گیرد و برای آن ها جذابیت دارد. این محصول تشکیل شده از رنگبندی متنوع و خاص که متناسب با سلیقه کودکان می باشد و می تواند موجب انتخاب و خرید توسط آن ها شود. به همین خاطر است که با داشتن این محصول شرایط برای برخورداری از شنا و تفریحات آبی برای کودکان مهیا می گردد و می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد و توانست ساعات خوشی را رقم زد. این محصول بی نظیر ساخت شرکت اینتکس است که در نهایت خلاقیت ساخته شده است و می توان به راحتی آن را بر روی صورت قرار داد و به تفریحات آبی پرداخت. 

خرید عینک شنا فانتزی کودک سه تا هشت سال مدل خرچنگ ارزاناین عینک شنا وزن کمی دارد تا افراد بتوانند بدون مشکل آن را بر روی صورت قرار دهند و به موقعیت خود برسند. همچنین برای به همراه داشتن در مسافرت و گردش نیز گزینه ای درست می باشد و می توان آن را در کیف همراه خود نیز قرار داد. عینک شنا برای رده سنی کودک بین سه تا هشت سال ساخته شده است که دارای قیمت مناسب نیز می باشد و از آن جایی که در ساختار خود دارای بند تنظیم سایز می باشد می توان با خیالی آسوده آن را متناسب با دور سر کودکان تنظیم کرد و برای آن ها شرایط استفاده آسان را مهیا کرد. عینک شنا دارای لنز ضد بخار می باشد که نفوذ اشعه یو وی نیز جلوگیری می کند و می تواند در روزهای آفتابی از بروز آسیب به چشم کودکان علاوه بر نفوذ آب جلوگیری نماید. به این ترتیب با توجه به داشتن زیبایی و جذابیت ظاهری کیفیت مطلوبی نیز دارد که می توان نسبت به انتخاب و خرید این محصول اقدام کرد. برای خرید عینک شنا فانتزی کودک سه تا هشت سال مدل خرچنگ با قیمت مناسب و کیفیت اصل به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

نوع تفریحی
وزن 70 گرم
رده سنی3 تا 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
ابعاد: 16 در 4 در 3 سانتی متر
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
دارای لنز محافظت کننده از اشعه UV
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...