عینک شنا

عینک شنا بنفش ضد بخار بالای 8 سال

از {{model.count}}

intex 55682

تعداد
نوع
280,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

عینک شنا بنفش ضد بخار بالای 8 سال از سری محصولات دلخواه با بدنه شفاف می باشد که دارای زیبایی ظاهری بوده است و می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد و نسبت به داشتن آن اقدام نمود. این محصول بی نظیر ساخت شرکت اینتکس می باشد که در ساخت خود از بهترین مواد اولیه استفاده کرده است و می تواند محصولی با طول عمر بالا را رقم بزند. همچنین رضایت مخاطب را نیز کسب کرده است و می تواند بدون محدودیت برای علاقه مندان استفاده شود. عینک شنا مد نظر دارای رنگبندی می باشد که رنگ دلخواه از بین آن ها انتخاب می شود و می توان از داشتن این محصول احساس خوشایندی را کسب کرد. چرا که مانع از ورود آب به داخل چشم می شود و از این امر آزاردهنده جلوگیری می نماید و می تواند در ایمن ترین موقعیت برای شنا و غواصی مناسب باشد. 

خرید عینک شنا بنفش ضد بخار بالای 8 سال ارزانلنز موجود در محصول دارای قابلیت ضد بخار می باشد تا در محیط آب گرم نیز دید کامل را ایجاد کند و برای حضور افراد مناسب باشد. علاوه بر این موارد از برخورد اشعه یو وی به چشم جلوگیری می کند و می تواند در شرایط ایمن و استاندارد در روز های آفتابی مورد بهره برداری علاقه مندان قرار گیرد. عینک شنا دارای وزن کم می باشد و قابلیت استفاده آسان دارد. به طوری که با وجود بند تنظیم سایز می توان آن را متناسب با سایز دور سر تمامی افراد اندازه گیری کرد و به راحتی ان را مورد استفاده قرار داد. بدنه دارای قابلیت انعطاف بالا می باشد تا بر خلاف سایر عینک ها دچار شکستگی نشود و بتوان از آن در طی سال های زیاد استفاده های لازم را به عمل آورد. کسانی که به دنبال انتخاب و خرید عینک شنا بنفش ضد بخار بالای 8 سال می باشند تنها می توانند با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و انتخاب محصول از دسته بندی مربوط به لوازم شنا خرید خود را نهایی سازند.

نوع تفریحی
وزن 100 گرم
رده سنیبالاتر از 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
ابعاد: 16 در 4 در 3 سانتی متر
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
دارای لنز محافظت کننده از اشعه UV
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...