عینک شنا

عینک شنا فانتزی سه تا هشت سال مدل پروانه

از {{model.count}}

intex 55610 butterfly

تعداد
نوع
360,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

عینک شنا فانتزی سه تا هشت سال مدل پروانه به دلیل داشتن زیبایی ظاهری توانسته توجه عده زیادی را به خود جلب کند و جزو محصولات پر فروش برای رده سنی کودک باشد. تا با استفاده از آن بتوانند استاندارد های لازم را داشته باشند و از بروز آسیب به چشم جلوگیری نمایند. چرا که این محصول برای جلوگیری از ورود آب به داخل چشم ساخته شده است و دارای بدنه ای محکم و مقاوم می باشد و می تواند برای استفاده در طی سال های زیاد کاربرد داشته باشد. 

خرید عینک شنا فانتزی سه تا هشت سال مدل پروانه ارزانبه همین خاطر است که لازم و ضروری است و برای کودکانی که تمایل به شنا و حضور در محیط های آبی دارند انتخاب می گردد. عینک شنا دارای طراحی زیبا و خاص می باشد که رنگبندی شادی را ترتیب داده است که مورد پسند کودکان واقع می شود. وزن بدنه کم می باشد و با قابلیت حمل و جا به جایی آسان می توان آن را با خود به همراه داشت تا در زمان نیاز به استفاده از محصول در اختیار افراد قرار گیرد. عینک شنا بدنه ای با کیفیت بالا دارد که بدون ایجاد حساسیت می باشد و دارای قابلیت کشسانی زیاد می باشد تا بر روی صورت کودکان به راحتی قرار گیرد. همچنین دارای بند تنظیم سایز نیز بوده است که می توان آن را با توجه به اندازه دور سر کودکان تنظیم نمود. این محصول بی نظیر که ساخت شرکت اینتکس است دارای لنز ضد بخار می باشد که در برابر اشعه یو وی نیز مقاومت دارد و از نفوذ آن به داخل چشم جلوگیری می کند. به این ترتیب تمامی آسیب های ایجاد شده به چشم به حداقل می رسد تا در شرایط استاندارد بتوان کودکان را در محیط های آبی قرار داد و برای آن ها ایجاد مزیت های زیاد کرد. این محصول با قیمت مناسب ارائه شده است تا تمامی علاقه مندن توان خرید آن را داشته باشند. چنانچه به دنبال خرید عینک شنا فانتزی سه تا هشت سال مدل پروانه می باشید به نمایندگی سنتر اینتکس مراجعه کنید.

نوع تفریحی
وزن 70 گرم
رده سنی3 تا 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
ابعاد: 16 در 4 در 3 سانتی متر
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
دارای لنز محافظت کننده از اشعه UV
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...