عینک شنا

عینک شنا بزرگ صورتی اینتکس

از {{model.count}}

intex 55684

تعداد
نوع
290,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

عینک شنا بزرگ صورتی اینتکس محصولی لازم و ضروری برای حضور در محیط های آبی است که دارای بدنه ای مقاوم و محکم می باشد و از بخش های مفید تشکیل شده است تا افراد بتوانند بدون هر گونه محدودیت نسبت به داشتن آن اقدام نمایند. در واقع با خرید این محصول که قیمت مناسبی نیز دارد از ورود آب به داخل چشم جلوگیری می شود و می توان از آسیب رسیدن به چشم ها جلوگیری کرد و در سلامت کامل به دور از اذیت شدن به تفریحات مهیج آبی پرداخت. این محصول دارای بدنه ای محکم می باشد که از لنز ضد بخار تشکیل شده است تا در آب گرم نیز دید کامل وجود داشته باشد و افراد بتوانند بدون هر گونه محدودیت به حضور در محیط آب های آرام برسند. 

خرید عینک شنا بزرگ صورتی اینتکس جدیدمحصول مورد نظر دارای رنگبندی متنوع نیز می باشد که افراد با توجه به سلیقه خود حق انتخاب رنگ را نیز دارد و می توانند با توجه به سلیقه خود این محصول را داشته باشند. عینک شنا برای رده سنی بالای هشت سال تولید شده است و دارای بند تنظیم سایز می باشد تا بزرگسال نیز بتواند سایز بند عینک را با توجه به دور سر افراد تنظیم کند و از شرایط بهره برداری نماید. این محصول برای کسانی که به شنا می پردازند مناسب است و جهت داشتن تفریحات مهیج آبی نیز کاربرد دارد. در نتیجه می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طول سال های زیاد استفاده کرد و در محیط های آبی بیش تر حضور پیدا کرد. محصولی که از آن تحت عنوان عینک شنا یاد می شود وزن کمی دارد و از ابعاد کوچک برخوردار می باشد و به راحتی در زمان رفتن به مسافرت و گردش به همراه افراد است و می تواند مورد بهره برداری آن ها قرار گیرد. به جهت انتخاب و خرید عینک شنا بزرگ صورتی اینتکس با طول عمر بالا و بدنه بادوام تنها می توان به فروشگاه اصلی سنتر اینتکس مراجعه کرد و محصول را سفارش داد.

نوع تفریحی
وزن 100 گرم
رده سنیبالاتر از 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
ابعاد: 16 در 4 در 3 سانتی متر
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
دارای لنز محافظت کننده از اشعه UV
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...