اسباب بازی بادی

عروسک بادی مدل هواپیما بوئینگ

از {{model.count}}

Airplane inflatable doll 001

تعداد
نوع
120,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

عروسک بادی مدل هواپیما بوئینگ از سری محصولات با کیفیت می باشد که برای بازی و سرگرمی رده سنی کودک تولید شده است و دارای قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشد. به همین خاطر است که افراد زیادی به سمت خرید آن کشیده می شوند تا به راحتی و با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کنند و بهترین اوقات را کسب نمایند. این محصول بزرگ می باشد و در مقایسه با سایر اسباب بازی های بادی بدنه ای بزرگ تر دارد و به صورت سه بعدی طراحی شده است تا بتوان آن را در سطح آب های آرام نیز مورد استفاده قرار داد و از آن لذت برد. همچنین برای استفاده در فضای سرپوشیده خانه نیز کاربرد دارد و دارای طراحی بی عیب و نقصی می باشد که می توان با پرداخت هزینه کم آن را به دست آورد و در موقعیت های مختلف نسبت به استفاده کردن از آن اقدام کرد. 

فروش عروسک بادی مدل هواپیما بوئینگ باکیفیتعروسک بادی از آن جایی که طرح هواپیما ساخته شده است طرفداران زیادی دارد و برای رده سنی کودک و کودکان پسر مورد بهره برداری قرار می گیرد و برای آن ها دارای جذابیت بیش تر می باشد. کسانی که به دنبال خرید هدیه ای مناسب برای کودکان می باشند می توانند این محصول را با پرداخت هزینه مناسب تهیه کنند و سبب شوق کودکان در محیط های مختلف شوند و به راحتی امکان به همراه داشتن آن در زمان رفتن به گردش و مسافرت را داشته باشند. با این وجود است که فروش بالایی نیز دارد و همواره می تواند استاندارد ترین حالت ممکن را برای افراد رقم بزند. این محصول بی نظیر بدنه ای ضخیم دارد که تنها با برخورد اشیاء تیز دچار آسیب و سوراخ شدگی می شود. به این ترتیب برای جلوگیری از آسیب به بدنه تنها می بایست نسبت به برخورد اشیاء تیز به بدنه خودداری نمود و از بدنه محافظت کرد. به جهت خرید عروسک بادی مدل هواپیما بوئینگ به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

نوع اسباب بازی بادی
طول 95 سانتی متر
 عرض 95 سانتی متر
ارتفاع 45 سانتی متر
 جنس وینیل
 رده سنیبالای یک سال
وزن 200 گرم
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...