شناور بادی روی آب

شناور بادی روی آب اینتکس طرح قو تاجدار

از {{model.count}}

intex 57562

تعداد
نوع
1,400,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب اینتکس طرح قو تاجدار از سری محصولات مناسب رده سنی کودک است که ساختاری سه بعدی دارد و می تواند با داشتن جذابیت زیاد برای استفاده در طی سال های زیاد مورد بهره برداری قرار گیرد. کسانی که این محصول را خریداری می کنند می توانند ایمنی فرزندان خود در طی تفریحات آبی را نیز رقم بزنند و بتوانند اوقات خوشی را داشته باشند. 

خرید شناور بادی روی آب اینتکس طرح قو تاجدار جدیددر این صورت شناور بادی روی آب مد نظر پر فروش نیز می باشد و مورد محبوبیت تمامی کودکان قرار می گیرد و با قابلیت قرار گیری آسان بر روی آن و ایجاد تعادل در سطح آب های آرام مورد توجه بزرگسال برای خرید نیز قرار می گیرد تا فرزندان خود را دارای امکان داشتن تفریحات مهیج آبی نمایند. این محصول بی نظیر ساخت شرکت اینتکس است که مواد اولیه با کیفیت را در ساخت خود به کار می برند و بدنه های ضخیم را وارد بازار می کند. اما در اثر عوامل مختلف بدنه دچار مشکل می شود و نمی توان مورد استفاده طولانی آن را قرار داد. این محصول با وجود ضخیم بودن در اثر برخورد اشیاء تیز دچار آسیب می شود و سوراخ و پاره می گردد. از این رو باید از چنین برخوردی در امان باشد تا بتوان از آن در طی سال های زیاد بهره برداری کرد و توانست ساعات خوشی را کسب نمود. شناور بادی روی آب دارای دستگیره نگه دارنده نیز می باشد که قابلیت قرار گیری آسان را بر روی بدنه ایجاد می کند و تعادل محصول را نیز افزایش می دهد. در نتیجه استاندارد طراحی شده است و می توان به درستی از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد و توانست در محیط آب های آرام برای کودکان نیز به صورت مجزا شرایط تفریحات آبی را ایجاد نمود. کسانی که قصد خرید شناور بادی روی آب اینتکس طرح قو تاجدار را دارند می توانند با ورود به فروشگاه سنتر اینتکس خرید خود را نهایی سازند.

نوع تفریحی
 طول 142 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 99 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 1.975 کیلوگرم
 تحمل وزن 40 کیلوگرم
 تعداد دستگیره حفظ تعادل 2 عدد
 تعداد دریچه باد 2 عدد
 سایر ویژگی هامناسب کودکان بالای سه سال
رنگ سفید و زیبا
تولید برند اینتکس
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...