شناور بادی روی آب

شناور بادی روی آب کف توری ریور ران سبز

از {{model.count}}

intex 56825

تعداد
نوع
2,950,000
2,400,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب کف توری ریور ران سبز به عنوان پر کاربرد ترین محصول در محیط های آبی معرفی می شود که در دسته بندی شناور های بادی قرار دارد و به راحتی توسط علاقه مندان خریداری می شود. این محصول دارای وزن کم و مناسب است و به راحتی در مسافرت و گردش همراه افراد می باشد و می تواند در صورت نیاز به وسیله انواع پمپ باد راه اندازی گردد. این محصول را می توان به عنوان هدیه نیز به افراد ارائه داد و برای آن ها لذت حضور در محیط های آبی را ایجاد کرد.

فروش شناور بادی روی آب کف توری ریور ران سبز ارزان شناور بادی روی آب مانند حلقه شنا می باشد و ظاهری مشابه با آن دارد اما با این تفاوت که دارای کفی توری است و تکیه گاه بادی نیز شامل آن شده است. کسانی که از این محصول استفاده می کنند می توانند به راحتی بر روی آن قرار گیرند و احساس خوشایندی داشته باشند و شامل ایمنی و راحتی شوند. به طوری که از جالیوانی نیز برخوردار شوند و بتوانند ساعات خوشی را سپری کنند. جا لیوانی به جهت به همراه داشتن نوشیدنی و آب در روز های گرم تابستان ایجاد شده است که همواره این موارد را در دسترس قرار داده است و می تواند استاندارد ترین حالت ممکن را مهیا کند. وجود دستگیره نگه دارنده در ساختار محصول نیز باعث شده است تا افراد در ورود و خروج به داخل محصول راحت باشند و هیچ محدودیتی برای آن ها وجود نداشته باشد. به این ترتیب شناور بادی روی آب دارای محبوبیت زیادی است که تمامی استاندارد های لازم را برای افراد ایجاد می کند و می تواند به بهترین شکل قرار گیری بر روی سطح آب را آسان سازد. به جهت حمل آسان محصول در مسافرت و گردش می توان بدنه را از باد تخلیه کرد و به صورت تاشو در آورد تا حمل آن آسان گردد. انتخاب و خرید شناور بادی روی آب کف توری ریور ران سبز تنها با مراجعه به نمایندگی سنتر اینتکس انجام می شود.

 برنداینتکس
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول135 سانتی متر
 عرض 135 سانتی متر
ضخامت 0.44 میلی متر
 جنس رویه وینیل
 جنس بخش کناریوینیل
 جنس کفوینیل دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
دریچه 2 عدد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.6 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای دستگیره تعادل
دارای طناب نجات
دارای جالیوانی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...