شناور بادی روی آب

شناور بادی روی آب مدل لاما بزرگسال

از {{model.count}}

intex 57294

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب مدل لاما بزرگسال به دلیل بزرگ بودن می تواند بهترین موقعیت را در سطح آب های آرام ایجاد کند تا افراد بتوانند تفریحات مهیج داشته باشند و از داشتن آن لذت ببرند. شناور بادی روی آب دارای تعادل کامل می باشد و می تواند این تعادل را حفظ کند. کسانی که بر روی محصول نیز قرار می گیرند می توانند دارای تعادل لازم و کافی باشند و بتوانند شرایط خوبی را تجربه کنند تا به داخل آب واژگون نشوند و بتوانند استاندارد های لازم را داشته باشند. این محصول دارای بدنه ای مقاوم و ضخیم است که در برابر عوامل مختلف مقاومت دارد. از جمله قرار گیری در معرض آفتاب که برخی محصولات را به خطر می اندازد و دچار آسیب می کند این بدنه را در ایمنی کامل قرار می دهد و می تواند ظاهری ثابت و بدون تغییر در طی سال های زیاد داشته باشد. 

خرید شناور بادی روی آب مدل لاما بزرگسال ارزاندر نتیجه شناور بادی مد نظر برای استفاده در طی سال های زیاد انتخاب شده است که با قیمت مناسب نیز خریداری می شود و می تواند رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند. این محصول برای بزرگسال تهیه می شود و برای آن ها تحمل وزن بالایی از خود بروز می دهد تا بدنه با قرار گیری افراد دچار آسیب نشود و در معرض ترکیدگی نیز قرار نگیرد. در نتیجه شناور بادی روی آب مد نظر را می توان به عنوان محبوب ترین محصول معرفی کرد که قیمت مناسبی نیز دارد تا کسانی که تمایل به داشتن آن دارند توان خرید محصول را داشته باشند و از داشتن آن لذت ببرند. شناور بادی روی آب مد نظر دارای طرح لاما می باشد که بسیار محبوبیت دارد و به دلیل ساختار سه بعدی مورد توجه قرار گرفته است و می تواند با ساختار فانتزی خود در نظر عده زیادی از افراد جذابیت داشته باشد و برای آن ها خریداری شود. خرید شناور بادی روی آب مدل لاما بزرگسال تنها از فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

عرض 147 سانتی متر
 ارتفاع 173 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 4 کیلوگرم
 تحمل وزن 200 کیلوگرم
 پمپ ندارد
 نوع پمپ  --
 سایر ویژگی ها مناسب برای تمام سنین
 دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراه برچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...