شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب کف توری مدل ریلکسی سبز

از {{model.count}}

gradient color floating bed green

تعداد
نوع
1,500,000
1,200,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب کف توری مدل ریلکسی سبز از جمله محصولات مناسب برای رفتن به مسافرت و گردش می باشد که دارای رنگبندی متنوع است تا تمامی کسانی که قصد داشتن آن را دارند بتوانند با توجه به سلیقه خود محصول را انتخاب کرده و خرید آن را انجام دهند. تشک بادی روی آب مد نظر طراحی بی عیب و نقصی دارد و برای استفاده در طی سال های زیاد ساخته شده است و می تواند استاندارد ترین حالت ممکن را داشته باشد. در نتیجه پر فروش است و افراد زیادی به سمت داشتن آن کشیده می شوند و می توانند رضایت کامل را از داشتن آن به دست آورند. این محصول بی نظیر و حرفه ای قیمت مناسبی نیز دارد تا تمامی علاقه مندان توان خرید آن را داشته باشند و بتوانند بدون مشکل و محدودیت نسبت به داشتن آن اقدام کنند و از آن لذت ببرند.

خرید تشک بادی روی آب کف توری مدل ریلکسی سبز ارزان این محصول با بدنه ای ضخیم و غیر قابل نفوذ که تنها از باد پر شده است می تواند حالت شناور خود را داشته باشد و تعادل لازم در سطح آب را کسب کند. همچنین افرادی که بر روی آن قرار می گیرند نیز می توانند این تعادل را داشته باشند و از قرار گیری در سطح آب لذت ببرند. به این ترتیب به جهت رفتن به مسافرت و گردش و حضور در محیط آب های آرام بهترین محصولی است که با قیمت مناسب خریداری می شود و می تواند مزیت های زیادی داشته باشد و با توجه به رنگبندی متنوعی که دارد می توان از آن در طی سال های زیاد بهره برداری کرد و توانست رضایت کامل را به دست آورد. این محصول خاص دارای تکیه گاه بادی و محکم نیز می باشد که برای قرار گیری بر روی آن در نظر گرفته شده است و دارای کیفیت و کارایی بالا می باشد. چنانچه به دنبال روشی مناسب برای خرید تشک بادی روی آب کف توری مدل ریلکسی سبز می باشید می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 155 سانتي متر
 عرض 73 سانتي متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه پی وی سی
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری پی وی سی
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 500 گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها دارای نشیمنگاه شفاف
 مناسب تمام سنین
دارای بالش سرخود
 طراحی در دو طیف رنگی مختلف
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...