شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب کف توری مدل ریلکسی صورتی

از {{model.count}}

gradient color floating bed pink

تعداد
نوع
1,500,000
1,200,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب کف توری مدل ریلکسی صورتی جدید ترین محصول بادی است که برای روز های گرم تابستان ساخته شده است و در طراحی آن بهترین و خاص ترین خصوصیات جای گرفته است. تشک بادی روی آب به افراد این امکان را می دهد که با تعادل زیاد بر روی سطح آب قرار گیرند و اوقات خوشی را سپری کنند و در صورت تعادل نداشتن بتوانند بدون عیب و نقص در موقعیت آب های آرام حضور داشته باشند. این محصول بی نظیر که بدنه ای سبک و توخالی می باشد که تنها از باد پر شده است می تواند با قابلیت راه اندازی آسان در اختیار افراد باشد و بتوان به حالت معلق در سطح آب قرار گرفت و دچار تغییر حالت نشد. 

خرید تشک بادی روی آب کف توری مدل ریلکسی صورتی ارزانتشک بادی روی آب مد نظر دارای کفی توری نیز بوده است که سبب ایجاد راحتی زیاد می شود و از قرار گیری آب بر روی محصول جلوگیری می کند و می تواند آب را به صورت کامل تخلیه نماید. در نتیجه طراحی بی عیب و نقصی دارد تا کسانی که به دنبال حضور آسان و راحت در محیط های آبی می باشند بتوانند از داشتن این محصول لذت ببرند. در ساختار این تشک بادی روی آب تکیه گاه بادی نیز وجود دارد که با ضخامت زیاد و استحکام بالا سبب قرار گیری به حالت درازکش می شود و برای افراد استاندارد های لازم را ایجاد می کند. به این ترتیب گزینه ای مناسب می باشد که با پرداخت هزینه مناسب و کم خریداری می گردد و می توان بهترین اوقات را از آن کسب کرد. تشک بادی روی آب دارای بدنه ای ضخیم است و دارای قابلیت غیر قابل نفوذ بودن می باشد و می تواند مانع از ورود آب به داخل بدنه شود و در این صورت حالت سبک بودن خود را نگه می دارد. به این ترتیب در مسافرت و گردش کاربرد دارد و به راحتی همراه افراد قرار می گیرد و در زمان نیاز مورد بهره برداری واقع می شود. خرید تشک بادی روی آب کف توری مدل ریلکسی صورتی از فروشگاه سنتر اینتکس امکان پذیر است.

 نوع تفریحی
 طول 155 سانتي متر
 عرض 73 سانتي متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه پی وی سی
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری پی وی سی
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 500 گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها دارای نشیمنگاه شفاف
 مناسب تمام سنین
دارای بالش سرخود
 طراحی در دو طیف رنگی مختلف
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...