شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب بست وی طرح بادبانی

از {{model.count}}

bestway 43650

تعداد
نوع
2,900,000
2,150,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بست وی طرح بادبانی محصولی فوق العاده به جهت قرار گیری در سطح آب های آرام می باشد که دارای قیمت مناسب نیز بوده است تا تمامی علاقه مندان توان خرید آن را داشته باشند و بتوانند از  وجود محصول بهره برداری کنند. این تشک بادی دارای وزن کم است که قابلیت قرار گیری آسان بر روی سطح آب را دارد و می تواند تعادل لازم جهت چنین قرار گیری را داشته باشد و افراد نیز با قرار گیری بر روی سطح آن بتوانند تعادل خود را داشته باشند. به این ترتیب گزینه ای منحصر به فرد است که با بدنه ای از جنس وینیل توانسته سازگاری های لازم را داشته باشد و برای استفاده در طول عمر بالا انتخاب شود. بدنه غیر قابل نفوذ است و در برابر ورود آب مقاومت زیادی دارد.

خرید تشک بادی روی آب بست وی طرح بادبانی ارزان از این رو حالت معلق خود را حفظ می کند و به داخل آب واژگون نمی شود. با توجه به رنگبندی بدنه و طراحی بی عیب و نقصی که دارد افراد زیادی به سمت خرید آن کشیده می شوند تا در زمان رفتن به مسافرت و گردش محصول را به همراه داشته و از آن در زمان مناسب بهره برداری نمایند. این محصول دارای دریچه های مختلف در ساختار خود می باشد که با اتصال به پمپ باد بتوان آن را راه اندازی نمود و بدنه را برای استفاده آماده کرد. در نتیجه زمان راه اندازی محصول نیز کوتاه می باشد و در کم ترین زمان پمپ باد می تواند ساختار اصلی محصول را ایجاد کند. در بخش بالایی محصول قسمتی شفاف ایجاد شده است که متورم می باشد و در واقع تکیه گاهی ایمن برای قرار گیری افراد است تا نیز تعادل داشته باشند و به داخل آب واژگون نشوند. در این صورت است که طرفداران زیادی دارد و برای رده سنی بزرگسال گزینه ای منحصر به فرد می باشد. خرید تشک بادی روی آب بست وی طرح بادبانی تنها با وارد شدن به فروشگاه سنتر اینتکس انجام می گیرد.

 نوع تفریحی
 طول 216 سانتی متر
 عرض117 سانتی متر
 ارتفاع 45 سانتی متر
 جنس بدنهپلی وینیل
 وزن 1 کیلوگرم
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 پمپ ندارد
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هامناسب برای تمام سنین
دارای جا لیوانی
دارای دستگیره نگه دارنده
دارای تکیه گاه بادی و شفاف
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...