شناور بادی روی آب

کلمن بادی شناور روی آب طلایی شاین دار

از {{model.count}}

Intex 56810

تعداد
نوع
2,350,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

کلمن بادی شناور روی آب طلایی شاین دار یکی از جدید ترین محصولات شرکت اینتکس است که به جهت به همراه داشتن نوشیدنی و آب خنک در سطح آب های آرام ساخته شده است و می تواند بطری های متعدد را با خود حمل کند. این محصول بی نظیر دارای بدنه ای زیبا و خاص می باشد که توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است و می توانند تایم طولانی از این محصول بهره برداری کنند. بدَنه بزرگ و جادار این شناور بادی که در واقع کلمنی با مخزن یخ می باشد سبب شده است که تعداد زیادی بطری به همراه افراد باشد تا آن ها نیز قادر به استفاده از آب و نوشیدنی در مواقع نیاز باشند و بتوانند مشکل تشنگی در روز های گرم تابستان را برطرف سازند. 

خرید کلمن بادی شناور روی آب طلایی شاین دار ارزانمحصول مورد نظر بدنه ای شفاف دارد که دارای شاین های طلایی می باشد و زیبایی چشمگیری را در سطح آب ایجاد می کند. به این ترتیب می تواند فروش بالایی داشته باشد و جزو محبوب ترین محصولات در حال حاضر باشد. از سوی دیگر دارای کیفیت بالا نیز می باشد و بدنه ای ضخیم و کاربردی دارد و دارای قابلیت غیر قابل نفوذ بودن در برابر آب می باشد. به این ترتیب بدنه بر روی سطح آب می ماند و به داخل آن نفوذ نمی کند. این محصول در مرکز خود دارای مخزن یخ می باشد که با یخ های زیاد پر می شود و می تواند بطری هایی که در اطراف بدنه قرار گرفته اند را خنک نگه دارد. به این ترتیب تا زمان آب نشدن یخ ها بطری نیز خنک می ماند و می تواند مورد استفاده افراد واقع شود. بدنه نیز عایق دما می باشد و سرما را نگه می دارد و از آب شدن سریع یخ ها و گرم شدن نوشیدنی و آب جلوگیری می کند. به این ترتیب تمامی مزیت های لازم را دارد و می تواند برای افراد در زمان حضور در محیط های آبی استفاده شود. چنانچه به دنبال خرید کلمن بادی شناور روی آب طلایی شاین دار می باشید می توانید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کنید.َ

نوع گرد
 قطر 74 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
مدلکلمن
 جنس رویهپی وی سی
 جنس رویه پی وی سی
 نوع بدنه دو لایه عایق دما
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 پمپ-
وزن1.4 کیلو گرم
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها دارای 5 عدد جا بطری
 دارای درب بادی
رنگ طلایی درخشان
دارای طناب نگه دارنده
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...