شناور بادی روی آب

یخچال بادی شناور روی آب اصل اینتکس

از {{model.count}}

intex 58821

تعداد
نوع
1,900,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

یخچال بادی شناور روی آب اصل اینتکس تمامی شرایط برای حضور در محیط های آبی را مهیا ساخته است تا آب و نوشیدنی در هوای گرم و در چنین محیطی در اختیار افراد باشد و محیط آب را به دلیل تشنگی ترک نکنند. این محصول دارای ابعاد و اندازه مناسب می باشد تا به همراه داشتن آن در سطح آب های آرام مشکل ساز نباشد و فضای کمی را اشغال می کند. با وجود مزیت های این محصول می توان از داشتن آن در طی سال های زیاد اقدام کرد و موقعیت مناسب را کسب کرد و توانست از این محصولات برای استفاده در روز های گرم تابستان یاد کرد. 

خرید یخچال بادی شناور روی آب اصل اینتکس جدیداین محصول بادی می باشد و دارای بدنه ای توخالی است که عایق دما بوده است و می تواند سرما را برای مدت زمان طولانی حفظ کند. به این ترتیب یخ در بخش یخدان محصول قرار می گیرد و نوشیدنی ها نیز در داخل آن قرار خواهد گرفت و با وجود درب بادی موجود در ساختار بدنه می توان تمامی این موارد را محفوظ نگه داشت و برای استفاده در زمان مناسب از آن بهره برداری کرد. یخچال بادی روی آب شناور می ماند و به داخل آب واژگون نمی شود و موقعیت خود را برای سال های زیاد خواهد داشت. همچنین دارای بند اتصال به سایر شناور ها می باشد تا به مسیری دیگر منحرف نشود و بتوان در کنار شناور های بادی از داشتن آن لذت برد. در بخش کناره خود دارای حفره جهت قرار دادن بطری و لیوان می باشد که در این صورت از ریخته شدن آب و نوشیدنی به بیرون از محیط جلوگیری می شود و می توان از آن بهترین بهره برداری را به عمل آورد. بدنه در صورت سوراخ شدگی دارای آسیب می شود و تعادل خود را از دست می دهد و نمی توان مجدد از آن استفاده کرد. اما با ترمیم بدنه می توان مجدد محصول را برای استفاده و بهره برداری آماده ساخت. خرید یخچال بادی شناور روی آب اصل اینتکس تنها با مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس انجام می گیرد.

 نوع مستطیل
 قطر 122 سانتی متر
 ارتفاع 97 سانتی متر
 فضای داخلی 32 لیتر کیلوگرم
 جنس رویه وینیل
 طرح رویه دو رنگ
 نوع بدنه دو لایه عایق دما
 ضخامت لایه ها 0.22 میلی متر
 پمپ-
وزن 800 گرم
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها دارای دستگیره
 دارای درب بادی
 دارای جای مخصوص بطری
دارای طناب نگه دارنده
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...