شناور بادی روی آب

شناور بادی روی آب رنگی بزرگ طرح جوجه

از {{model.count}}

intex 57556

تعداد
نوع
1,380,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب رنگی بزرگ طرح جوجه با طراحی زیبا و فانتزی که دارد می تواند رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و جزو برترین نمونه از شناور های بادی است که برای رده سنی کودک مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای قیمت مناسب می باشد و به راحتی تهیه می شود و افراد می توانند در زمان رفتن به مسافرت و گردش آن را تهیه کنند. به دلیل داشتن ساختار سه بعدی توانسته محبوبیت زیادی داشته باشد و برای رده سنی کودک جذاب باشد و به عنوان پر فروش ترین گزینه از محصولات بادی مورد بهره برداری قرار می گیرد. 

خرید شناور بادی روی آب رنگی بزرگ طرح جوجه ارزاندر نتیجه می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن این محصول اقدام کرد و از وجود آن بهره برداری کرد و توانست ساعات خوشی را با آن سپری کرد. شناور بادی روی آب دارای طراحی بی نظیر با طرح جوجه است که زیبایی زیادی دارد و بدنه آن چند رنگ می باشد. به طوری که کودکان با مشاهده آن می توانند با رضایت کامل نسبت به خرید محصول اقدام کنند و از آن لذت ببرند. در این صورت مناسب ترین گزینه برای مسافرت و گردش است و در زمان خالی بودن از باد فضای کمی را اشغال می کند و به صورت تاشو در می آید. به این ترتیب می توان آن را در کنار سایر وسایل مورد نیاز خود به همراه داشت و توانست ساعات خوشی را سپری کرد و در نهایت بهترین و خاص ترین موقعیت را شامل شد که در سطح آب های آرام رقم می خورد. این محصول دارای بدنه ای ضخیم و غیر قابل نفوذ می باشد که آب به داخل بافت آن وارد نمی شود و می تواند حالت شناور و معلق خود را داشته باشد. در نتیجه تمامی مزیت های لازم را دارد و می توان بهترین تفریحات را از آن به دست آورد. برای خرید شناور بادی روی آب رنگی بزرگ طرح جوجه با قیمت مناسب و کیفیت بالا تنها می توان به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کرد و خرید خود را نهایی کرد.

 نوع تفریحی
 طول 147 سانتی متر
 عرض 147 سانتی متر
 ارتفاع 81 سانتی متر
 وزن 2.1 کیلوگرم
 جنس رویهوینیل
 جنس بخش کناریوینیل
 جنس کفوینیل دو لایه
 پمپ -
تحمل وزن 40 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
دارای دستگیره نگهدارنده
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
مناسب برای 3 سال به بالا
 اقلام همراه-------------


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...