شناور بادی روی آب

شناور بادی روی آب بست وی طرح آیس پک استوایی

از {{model.count}}

bestway 44037

تعداد
نوع
1,550,000
1,350,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب بست وی طرح آیس پک استوایی یکی دیگر از جدیدترین تشک های بادی روی آب ساخته شده توسط شرکت بست وی می باشد که با ارزان ترین قیمت در فروشگاه تخصصی محصولات بادی سنتر اینتکس عرضه می شود. این شناور بادی روی آب به صورت یک ظرف آیس پک طراحی شده است و کاملا فانتزی بوده و با طراحی زیبا و جذاب خود توانسته به یکی از محبوب ترین انواع شناور بادی تبدیل شود و به خوبی توجه خریداران را جلب کند. ابعاد این محصول استاندارد بوده و برای استفاده بزرگسالان مناسب می باشد. هم چنین تحمل وزن این محصول نیز شرایط را برای استفاده افراد بزرگسال فراهم می کند.

شناور بادی روی آب طرح آیس پک استوایی

این محصول کیفیت بسیار بالایی دارد و دارای طول عمر زیادی می باشد. اما لازم به ذکر است که برای استفاده از آن به صورت طولانی مدت باید نکات ساده ای را در استفاده از آن رعایت بفرمایید. لازم است تا از کشیدن این محصول برروی زمین خودداری کرده و پس از راه اندازی محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و داخل آب قرار دهید. اشیای تیز را به بدنه نزدیک نکنید. هم چنین تحمل وزن ذکر شده مربوط به استفاده از این محصول در داخل آب است. در خارج از آب لازم است تا از نشستن و پریدن بر روی این محصول خودداری نمایید. کیفیت بالای این محصول موجب شده است تا بتوانید در برابر آفتاب مستقیم نیز از آن استفاده کنید بدون اینکه دچار تغییر رنگ و پوسیدگی شود. 

برای خرید شناور بادی روی آب بست وی طرح آیس پک استوایی با ارزان ترین قیمت با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت خواهید کرد. 

 نوع تفریحی
 طول 190 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.28 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1.37 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگی ها مناسب سنین بزرگسال
 دارای سطح مواج
دارای بالش بادی سرخود
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...